Toyota dotrzymuje kroku w drugim treningu w Bahrajnie

Toyota utrzymuje kontrolę w drugim treningu w Bahrajnie, osiągając najlepszy czas dla hybrydy TS2 z numerem 050, wyprzedzając siostrę bliźniaczkę z numerem 8. Aston Martin błyszczy w GTE Pro.

opublikowany 16/11/2017 à 19:05

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Toyota dotrzymuje kroku w drugim treningu w Bahrajnie

Później Toyota TS050 Hybrid nr 7 firmy Lopez – Conway - Kobayashiego dziś wcześniej w pierwszym treningu japońska marka to zauważyła LM P1 nr 8, powierzony trio Bum – Nakajima – Davidson, zdominuj drugą sesję treningową finału sezonu 2017 WEC w Bahrajnie.

z czas referencyjny ustalony na 1’40”095 przez Kazuki Nakajima, czyli o 0″598 lepiej niż załoga Lopez – Conway – Kobayashi, Toyota osiąga nowy dublet przed dwójką Porsche 919 Hybrid nr 2 Bamber – Hartley – Bernhard i nr 1 Jani – Lotterer – Tandy, spadł do 0″678 i 0″760.

Najlepszy wynik w peletonie LM P2 osiągnął Vaillante Rebellion, z Oreca 07 nr 31 z Canal – Prost – Senna, liderzy kategorii, autor czasu 1’47″664. Zespół również zdobywa dublet, ponieważ dominujący w EL13 nr 1 Heinemeier-Hansson – Piquet Jr – Beche wspiął się na drugą pozycję o ponad pół sekundy.

Oreca 07 n°38 – Jackie Chan DC Racing of Laurent – ​​​​Tung – Jarvis zajmuje trzecie miejsce przedAlpine A470 nr 36 z Lapierre - Negrao – Menezes i nr 07 Oreca 26 – G-Drive Racing de Roussel – Duval – Rusinow.

Aston Martin pokazuje się

Si Ferrari dominował w EL1, Aston Martin zdobywa podwójną bramkę w drugiej sesji swoimi Vantage GTE, które odpadną pod koniec finału. Numer 97 Turnera – Adam ustanowił najlepszy czas w 1:57″014, cztery dziesiąte sekundy przed numerem 95 Sorensen – Thiim.

 Sam Bird i Davide Rigon (Ferrari 488 GTE nr 71 – AF Corse) zajęli trzecie miejsce z przewagą ponad dziewięciu dziesiątych, wyprzedzając swoich kolegów z drużyny Alessandro Piera Guidiego i Jamesa Calado. Liderzy kategorii GT wyprzedzają pierwszego Forda GT nr 67 firmy Tincknell – Priaulx, który wciąż walczy o tytuł.

Następnie pojawiły się dwa Porsche 911 RSR nr 92 firmy Christensen – Estre i nr 91 firmy Makowiecki – Lietz oraz drugi Ford GT nr 66 firmy Pla – Mücke. W GTE Am, Ferrari 488 GTE nr 61 – Clearwater Racing de Sawa – Mok – Griffin ustanowił najlepszy czas 1’59″773, ostatni raz poniżej 2′ na okrążenie.

Klasyfikacja EL2

0 Zobacz komentarze)