Gdybyśmy kiedyś wierzyli, że Toyota nr 8 powierzone Alonso-Bum-Nakajima miał zamiar zdobyć pole position, Szwajcarowi anulowano jego czas z powodu lekkiego przekroczenia limitów toru. Jest to zatem TS050 Hybrid nr 7 Conway-Kobayashiego-Lopez, który jutro wystartuje na prowadzeniu, dzięki średniemu czasowi 1'23"557, mimo że przewaga nad siostrzanym samochodem wynosi zaledwie 0"091.
W drugim rzędzie znajdziemy dwa Rebellion R13-Gibson. Dobra wiadomość wynika z faktu, że trio Lotterer-Jani-Senna i Menezes-Laurent-Beche straciło odpowiednio „tylko” 0”8 i 0”9 do referencji. Następnie pojawiły się dwa BR1-AER od SMP Racing, Enso CLM P1/01 od ByKolles Racing i BR1-Gibson od DragonSpeed.
W LM P2 DragonSpeed zdobył swoje pierwsze pole position w sezonie, w szczególności dzięki doskonałej pracy Anthony'ego Davidsona. W 1'28"906 Brytyjczyk i jego meksykański przyjaciel Roberto Gonzalez poprzedzają cztery inne Oreca 07, w kolejności z numerem 37 (Tan-Jaafar-Jeffri) i numerem 38 (Aubry-Richelmi-Tung) Jackie Chana DC Racing, numer 36 Signatech Alpine (Lapierre-Nagrao-Thiriet) i nr 28 TDS Racing (Perrodo-Vaxivière-Vergne).
Aston Martin zdobył pole position w GTE Pro dzięki numerowi 95 Marco Sørensenowi i Nicki Thiim, uzyskując średni czas 1:36”093. Wciśnięty pomiędzy dwa Vantage AMR, znajdujemy BMW M8 GTE nr 82 Blomqvista-Felixa da Costy, które traci tylko 0”182. Ford GT nr 67 z Tincknell-Priaulx jest czwarty, tuż przed nimi Ferrari 488 GTE AF Corse, numer 71 Bird-Rigon wyprzedził numer 0 Calado-Pier Guidi o 002. TO Porsche 911 RSR, choć dziś rano w dobrym humorze, to dopiero 8 i 10. Pozostaje poznać strategie opon różnych bohaterów.
Dempsey-Proton Racing pozwala firmie z Zuffenhausen ocalić swój honor, ponieważ samochód nr 911 88 RSR z Cairoli-Hoshino-Roda zdobył pole position w GTE Am.
Dla tych, którzy wstają wcześnie rano, widzimy się jutro o 4 rano na rozpoczęciu 6-godzinnego wyścigu Fuji.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)