Po odziedziczeniu Peugeot 908 HDi FAP „prywatna”, informacja, którą AUTOhebdo.fr ujawnił Państwu wyłącznie w czwartkowy poranek, Oreca wyposaży swój kolejny prototyp, Oreca 02, w silniki Peugeot z sezonu 2011. Przyszły silnik firmy Lion będzie zatem na tym skorzystał nowy prototyp opracowany przez zespół Var, Oreca 02, który zastąpi Oreca 01-AIM, którego nadal będziemy widzieć na torze w 2010 roku obok Peugeota 908 HDi FAP Oreca. Hugues de Chaunac potwierdził, że „ oczywistym życzeniem jest, aby Oreca 01 była na torze I to " nadzieja jest silna ".
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)