DKR Engineering odniosło drugie zwycięstwo z rzędu po Road to Le Mans wygrywając zawody Michelin Le Mans Cup na torze czerwony Byk Ring (Austria) z Normą M30 Jeana Glorieux i Alexandra Torila. Belg szybko objął prowadzenie w wyścigu przeciwko zdobywcy pole position Alvaro Fontesowi, którego SPV Motorsport Ligier JS P3 zajął dopiero piąte miejsce.
Anthony Wells i Colin Noble zajęli drugie miejsce w Nielsen Racing Ligier JS P3 z numerem 79, podczas gdy Graff Racing uzupełniło podium z numerem 65 Adriena Chili i Emilien Carde, którzy skorzystali z zatrzymania i startu zadanego Rossowi Warburtonowi na RLR M Sport Ligier za błąd w boksie.
Ebimotors zwyciężyło w GT3 za kierownicą Lamborghini Huracan polemana Emanuele Busnellego i Fabio Babiniego, który odzyskał prowadzenie w kategorii po rezygnacji z wyścigu Mercedes AMG GT3 firmy Ram Racing prowadzone przez Toma Onslowa Cole’a i Remona Vosa. Holender prawdopodobnie wycofał się z wyścigu po kontakcie na pierwszym zakręcie z Ligierem JS P3 Ibrana Pardo Javiera, którym jechał Mathijs Bakker, kolega z drużyny Javiera Ibrana.
La Ferrari Drugie miejsce w tej kategorii zajął kierowca Spirit of Race nr 458 F95 Italia, w skład którego wchodzili Maurizio Mediani i Christoph Ulrich, korzystając z zatrzymania i jazdy zadanego Optimum Racing Audi R8 LMS Flicka Haigha i Joe Osborne'a, który ostatecznie stanął na podium w tej kategorii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)