Niemcy 2009
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Czas/odchylenie |
---|---|---|---|
1 | Grand Prix ART | 46:49.622 | |
2 | Technologia wyścigów oceanicznych | 26.454 | |
3 | DAMSKI | 33.501 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 33.688 | |
5 | Zespół Barwy Addax | 44.754 | |
6 | Wyścigi Super Nova | 50.075 | |
7 | DAMSKI | 52.520 | |
8 | Inż. Fat Burner Racing. | 53.961 | |
9 | Grand Prix ART | 56.954 | |
10 | Durango | 74.361 | |
11 | Międzynarodowy iSport | 89.582 | |
12 | KRLD | 93.086 | |
13 | Durango | 94.670 | |
14 | FMSI | 95.180 | |
15 | Wyścigi Trident | 99.570 | |
16 | KRLD | 1 Tour | |
17 | GP Piqueta | 1 Tour | |
18 | Wyścigi Super Nova | 2 wieże | |
19 | Wyścigi Trident | 2 wieże | |
20 | Telmex Arden Int. | 3 wieże | |
21 | GP Piqueta | 10 wieże | |
22 | FMSI | 13 wieże | |
23 | Telmex Arden Int. | 17 wieże | |
24 | Międzynarodowy iSport | 23 wieże | |
25 | Inż. Fat Burner Racing. | 24 wieże | |
26 | Technologia wyścigów oceanicznych | 24 wieże |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps |
---|---|---|---|
1 | Grand Prix ART | 1:00:10.875 | |
2 | GP Piqueta | 13.931 | |
3 | FMSI | 21.765 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 29.116 | |
5 | Wyścigi Super Nova | 31.534 | |
6 | Technologia wyścigów oceanicznych | 48.000 | |
7 | Inż. Fat Burner Racing. | 50.366 | |
8 | Telmex Arden Int. | 51.117 | |
9 | DAMSKI | 64.414 | |
10 | DAMSKI | 65.226 | |
11 | Technologia wyścigów oceanicznych | 69.066 | |
12 | Międzynarodowy iSport | 69.909 | |
13 | Durango | 75.106 | |
14 | KRLD | 75.721 | |
15 | Wyścigi Trident | 82.721 | |
16 | Inż. Fat Burner Racing. | 1 Tour | |
17 | Telmex Arden Int. | 1 Tour | |
18 | Zespół Barwy Addax | 2 wieże | |
19 | Durango | 2 wieże | |
NC | GP Piqueta | 11 wieże | |
NC | KRLD | 14 wieże | |
NC | Międzynarodowy iSport | 25 wieże | |
NC | Grand Prix ART | 25 wieże | |
NC | Wyścigi Trident | 29 wieże | |
NC | Wyścigi Super Nova | 35 wieże | |
NC | FMSI | 35 wieże |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps |
---|---|---|---|
1 | Grand Prix ART | 1:38.161 | |
2 | GP Piqueta | 1:38.250 | |
3 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:38.320 | |
4 | Grand Prix ART | 1:38.618 | |
5 | Wyścigi Super Nova | 1:38.733 | |
6 | FMSI | 1:38.852 | |
7 | Zespół Barwy Addax | 1:38.888 | |
8 | Międzynarodowy iSport | 1:38.924 | |
9 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:39.014 | |
10 | Telmex Arden Int. | 1:39.018 | |
11 | Telmex Arden Int. | 1:39.094 | |
12 | Wyścigi Super Nova | 1:39.105 | |
13 | GP Piqueta | 1:39.114 | |
14 | Zespół Barwy Addax | 1:39.122 | |
15 | DAMSKI | 1:39.301 | |
16 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:39.345 | |
17 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:39.354 | |
18 | KRLD | 1:39.439 | |
19 | DAMSKI | 1:39.441 | |
20 | Durango | 1:39.480 | |
21 | Międzynarodowy iSport | 1:39.774 | |
22 | KRLD | 1:40.509 | |
23 | Wyścigi Trident | 1:40.703 | |
24 | Durango | 1:40.848 | |
25 | Wyścigi Trident | 1:41.613 | |
26 | FMSI | 1:41.969 |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Temps |
---|---|---|---|
1 | Zespół Barwy Addax | 1:38.752 | |
2 | Grand Prix ART | 1:39.200 | |
3 | GP Piqueta | 1:39.270 | |
4 | Zespół Barwy Addax | 1:39.292 | |
5 | Grand Prix ART | 1:39.335 | |
6 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:39.347 | |
7 | Wyścigi Super Nova | 1:39.450 | |
8 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:39.485 | |
9 | Telmex Arden Int. | 1:39.652 | |
10 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:39.882 | |
11 | Wyścigi Super Nova | 1:39.895 | |
12 | Durango | 1:40.089 | |
13 | FMSI | 1:40.192 | |
14 | Międzynarodowy iSport | 1:40.211 | |
15 | GP Piqueta | 1:40.224 | |
16 | FMSI | 1:40.264 | |
17 | Telmex Arden Int. | 1:40.318 | |
18 | DAMSKI | 1:40.346 | |
19 | KRLD | 1:40.413 | |
20 | Międzynarodowy iSport | 1:40.504 | |
21 | Inż. Fat Burner Racing. | 1:40.569 | |
22 | DAMSKI | 1:40.773 | |
23 | Wyścigi Trident | 1:41.391 | |
24 | KRLD | 1:41.910 | |
25 | Durango | 1:42.537 | |
26 | Wyścigi Trident | 1:43.797 |