Rajd Niemiec 2018

12h12

W WRC 2 Kopecky utrzymuje kontrolę nad Bonato przez jedną sekundę. Camili jest u stóp tymczasowego podium w kategorii Solans 4s.

 

11h53

Oto ogólna klasyfikacja po SS3:

 

11h51

Nandan (Hyundai): „Zidentyfikowaliśmy wyciek (w samochodzie Neuville'a) i udało się go naprawić. »

11h47

Oczekuje się, że Neuville rozpocznie się o 4 km Wadern-Weiskirchen SS9,27 o godzinie 12:53. Będzie to ostatnia trasa pierwszego przełęczy.

11h45

Thierry Neuville (Hyundai) był konkurencyjny, ustanawiając trzeci czas na OS3 Rajdu Niemiec, nieco ponad 3 sekund za zera z Ottem Tänakiem (Toyota), który pokonał 7 km Mittelmosel w 22:12 ''25 z 2 sekundami przewagi Sebastiena Ogiera (M-Sport). Jednak lider mistrzostw doznał wycieku oleju i zatrzymał się na drodze, aby sprawdzić silnik swojego i5 WRC przed ponownym wyruszeniem w trasę.

Elfyn Evans (M-Sport) był nieco ponad 8 sekund za nim, przed Dani Sordo (Hyundai) i Toyotami Esapekki Lappiego i Jari-Mattiego Latvali. Andreas Mikkelsen (Hyundai) i Craig Breen (Citroën) tracili ponad 18 sekund, kiedy wkręcili się w odcinku specjalnym. Mads Ostberg (Citroën) był najwolniejszy, tracąc 22 sekundy.

Ott Tänak odzyskał prowadzenie w Rajdzie Niemiec, mając nieco ponad 4 sekundy przewagi nad Sébastienem Ogierem. Thierry Neuville następuje 8 sekund przed Esapekką Lappi, a Elfyn Evans wrócił do Dani Sordo. Jari-Matti Latvala spadł na 7. miejsce i obecnie wyprzedza Andreasa Mikkelsena, zaś Craig Breen spadł na 9. miejsce przed kolegą z zespołu Madsem Ostbergiem, a kierowcy Citroëna tracili już pół minuty do prowadzenia w wyścigu.

11h40

Pieniazek wirował, uwięziony przez deszcz podczas odcinka specjalnego. Polak w WRC 16 zajmuje odległe 2. miejsce.

11h39

Neuville wrócił do połączenia. Kiedy się zatrzymał, z jego Hyundaia nadal wyciekał olej.  

11h37

Breen traci do wzorca 22 sekundy i zaledwie 3 dziesiąte sekundy przed swoim kolegą z drużyny Ostbergiem. Irlandczyk spadł na 9. miejsce, tracąc 3 sekundy do Mikkelsena. „W odcinku specjalnym znalazłem się w ulewnej ulewie. »

11h36

Neuville zatrzymuje się na skrzyżowaniu z podniesioną maską! Jego Hyundai stracił olej w specjalnym.

11h34

Ostberg jest najwolniejszy i ma ponad 22 sekundy straty. Kierowca Citroëna znajduje się najniżej w rankingu, 33 sekundy za nowym liderem. „Trudno używać hamulca ręcznego w tym SS, więc zakręciło mi się w głowie. »

11h32

Evans utrzymuje tempo, ustanawiając czwarty czas, nieco ponad 4 sekund od tymczasowego zera. „Czy jestem spóźniony o 8?” Zaatakowałem mocno, ale zaskoczył nas brak przyczepności. »

11h30

Latvala traci ponad 13 sekund do prowadzącego wyścig kolegi z drużyny. Fin spadł na 6. miejsce, 3 dziesiąte za Sordo. „Nie wiem, dlaczego jestem tak późno. To zły czas. »

11h28

Mikkelsen dużo stracił w tym OS, tracąc do wzorca ponad 18 sekund. Norweg traci prawie pół minuty do lidera wyścigu. „Pokręciłem się trochę. Próbuję poprawić swoją jazdę. Wiem, że w zeszłym roku byłem bardzo szybki. »

11h27

Sordo ustanawia czwarty najszybszy czas, prawie 4 sekund za Lappim. Kierowca Hyundaia traci już prawie 13 sekund do nowego lidera. „Staram się dać z siebie wszystko. To skomplikowane… "

11h24

Lappi nie dotrzymuje kroku swojemu koledze z drużyny Tänakowi i traci 13 sekund. „Byłem trochę zaskoczony niskim poziomem przyczepności, ale nie spodziewałem się, że będę tak daleko w tyle. »

11h23

Tänak zyskuje tymczasową przewagę z 5 sekundami przewagi nad Ogierem i 7″3 nad Neuville. Kierowca Toyoty odzyskuje prowadzenie w rajdzie na ponad 4 sekundy przed Francuzem. „Nie czuję się jeszcze w 100% skuteczny, ale nadal uczymy się z samochodem. »

11h22

Wygląda na to, że Hyundai z Neuville traci olej ze względu na asfalt na mecie wyścigu ES…

11h21

Ogier poprawia czas Neuville'a o 2″3. Mimo to Francuzowi grozi pobicie przez Tänaka. "Nie jest aż tak źle. Zachowanie samochodu jest prawidłowe. »

11h20

Tänak ma ponad 6 sekund przewagi nad Neuvillem, który zajmuje czwarte miejsce w klasyfikacji pośredniej. Pogoda jest obiecująca.

11h17

Neuville ustanawia pierwszy czas w 12'32″5. Belg mówi swojemu pilotowi Gilsoulowi, że „samochód jedzie trochę za dużo”. „Czułem się, jakbym zrobił dobry SS. Droga była może trochę brudna, bo nie miałem zbyt dużej przyczepności. »

Aby przeczytać także