Myślałeś o Citroënie C3 WRC trochę za mądry, pomimo aerodynamicznych deflektorów i dużego tylnego skrzydła? Z pewnością więc będziesz zachwycony widokiem nowej ewolucji aerodynamicznej wysłanej podczas testów w Katalonii (Hiszpania) w ramach przygotowań do rallye tytułowy (24-27 października).
Przez trzy dni posiadacze Sebastian Ogier, Esapekka Lappi i kierowca testowy Éric Camilli wypróbowali nową tarczę i tylne skrzydło. Inspiracja Toyota Yaris WRC jest oczywisty, z dużymi częściami przedniego zderzaka i żebrami rozmieszczonymi na przednich nadkolach, co widać na dwóch filmach opublikowanych przez „Sudrallye” i „Zagatoi” na YouTube:
Francuski zespół nie informował o tym spektakularnym rozwoju, próbował zrekompensować brak wydajności i wsparcia przedniej osi.
Nie można również powiedzieć, czy zestaw ten będzie używany podczas Rajdu Katalonii, ale kończy się czas, czy Sébastien Ogier będzie chciał odzyskać prowadzenie w mistrzostwach po Ott Tanak (Toyoty). Ten ostatni na dwie kolejki do końca sezonu 28 ma 2019-punktową przewagę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)