A oto koncepcja McLarena Senny GTR!

Zaprezentowany w grudniu ubiegłego roku McLaren Senna ma już wersję GTR, a przynajmniej koncepcję, zaprezentowaną dziś rano podczas Salonu Samochodowego w Genewie.

opublikowany 06/03/2018 à 12:14

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

A oto koncepcja McLarena Senny GTR!

Niespodzianka obiecana przez McLaren na Salonie Samochodowym w Genewie (otwartym dla publiczności od 8 do 18 marca) nosi zatem nazwę Senna GTR Concept. Radykalny samochód, który marzymy o zobaczeniu na torze. A jeśli faniWytrzymałość którzy czekali na GTE, są teraz rozczarowani, więc prosimy o cierpliwość, producent z Woking ma na to oko Le Mans.

Z tego samochodu powstanie McLaren Senna GTR, zarezerwowany wyłącznie do jazdy na torze, o czym świadczy obecność opon Pirelli Slick, które pasują do tej koncepcji. Uwaga dla entuzjastów, w roku 79 wyprodukowanych zostanie 2019 egzemplarzy.” McLaren Senna GTR będzie czerpał korzyści z większej mocy, przyczepności i będzie generował większy docisk (mówimy o 1000 kg!) niż McLaren Senna i dzięki temu będzie mógł osiągać jeszcze szybsze czasy, podkreśla Mike Flewitt, dyrektor generalny McLaren Automotive. Klienci, którzy go kupią, kupią pojazd najbliższy samochodowi wyścigowemu. »

Oparty na tej samej konstrukcji skorupowej z włókna węglowego, co Senna, w celu zapewnienia sztywności niezbędnej dla każdego samochodu tego standardu, model GTR waży również 1198 kg bez ładunku. Moc jego 8-litrowego silnika V4,0 bi-turbo szacowana jest na 825 KM, czyli o 25 więcej niż nachylenie drogi, przy momencie obrotowym 800 Nm. Będzie szybszy na prostych, skorzysta z przekładni inspirowanej wyścigami, zoptymalizowane zawieszenie z podwójnymi wahaczami i opony typu slick Pirelli. Według komunikatu prasowego wystarczy to, aby ten samochód był najszybszym McLarenem na torze poza granicami F1.

Wizualnie ma szersze rozstawy kół oraz przeprojektowane i bardziej wyprofilowane błotniki przednie i tylne. Przedni splitter jest większy, a jego rola w równowadze aerodynamicznej samochodu została zwiększona w tej wersji, która ma tylny dyfuzor, delikatnie mówiąc, imponujący i cofnięty, przypominający ten montowany w obecnych GTE. Nigdy wcześniej McLaren nie miał tak niskiego tyłu, co miało na celu poprawę aerodynamiki, chłodzenia, a przede wszystkim optymalizację wydajności tylnego skrzydła, tak aby wypełnić je jak największą ilością powietrza.

« Koncepcyjny Senna GTR zaprezentowany w Genewie nie jest produktem gotowym, ale daje jasne wskazanie tego, co chcemy osiągnąć, wyjaśnia Dan Parry-Williams, dyrektor ds. projektowania w McLaren Automotive. Mianowicie najbardziej ekstremalny i ekscytujący samochód zaprojektowany przez McLarena od wielu lat, jeśli nie na zawsze. »

W każdym razie od czasu, gdy legendarny F1 GTR wygrał edycję 1995-godzinnego wyścigu Le Mans w 24 r. w rękach Yannicka Dalmasa, JJ Lehto i Masanori Sekiya. Czas pokaże, czy Senna GTR pewnego dnia stanie w zawodach na asfalcie wielkiego toru Sarthe, który stworzył legendę jego przodka. Richard Mille – przewodniczący Komisji Wytrzymałościowej FIA i wyraźnie widoczny na pięknym angielskim samochodzie – we śnie I my też!

>>>>> Zdjęcia McLarena Senny GTR <<<<

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz