Wybór samochodu przez redakcję

opublikowany 16/09/2021 à 16:00

Cedric Pinatel

0 Zobacz komentarze)

Wybór samochodu przez redakcję

Grandsfera Audi

A gdybyśmy przestali używać ekranów?

Tak, w komunikacie prasowym jest napisane „grandsfera” bez wielkich liter. Po tym, jak niebosfera przybrała formę ultrafuturystycznego, luksusowego kabrioletu, marka z pierścieniami przedstawia samochód koncepcyjny, który daje pewne wskazówki co do stylu kolejnych dużych sedanów w gamie. Osłonę chłodnicy Grandsphere i jej ogólne proporcje można było znaleźć w nowej generacji A8, konkurencyjnej limuzynie Mercedes Klasa S i inne BMW serii 7. Dzięki dwóm silnikom elektrycznym ta maszyna, będąca w połowie drogi między GT 2+2 a sedanem, rozwija moc 720 KM i przyspiesza od 0 do 100 km/h w niecałe 4 cale. Wyjątkowy szczegół: deska rozdzielcza może sprawić, że wszystkie ekrany znikną, aby „odtruć pasażerów od całkowicie cyfrowej technologii”. Powodzenia z dziećmi w długiej podróży…

 

Jeep Gladiator

Użyteczność spotyka się z przyjemnością

Piękny jak ciężarówka, duży pickup Jeepa wreszcie pojawia się na rynku francuskim. Ale ta maszyna o bardzo amerykańskich proporcjach, oparta na tym samym podwoziu co czcigodny i kultowy Wrangler, radzi sobie z mechaniką bardzo odbiegającą od europejskich standardów pod względem zużycia (6-litrowy benzynowy V3.0 o mocy 264 KM). Aby więc uniknąć wliczania do liczb pojazdów prywatnych podlegających ścisłej skali emisji CO2, Gladiator wpada w zakres podatku od usług użyteczności publicznej. Uniknie w ten sposób kary ekologicznej w wysokości 30 000 euro i ma na pokładzie cztery prawdziwe miejsca. Ale będziesz musiał liczyć na szczególnie hojny dodatek: 70 900 euro! Dlatego zarezerwowany dla miłośników bardzo głośnych pojazdów 4x4.

 

Joggersy Dacia

Rodzina to sport

Zawsze możemy liczyć na to, że Dacia zaoferuje wydajne i niedrogie rozwiązania w zakresie mobilności dla dużych rodzin. Jednak do tej pory klienci wymagający siedmiu miejsc na pokładzie i/lub maksymalnej objętości wnętrza musieli zwracać się do dużego minivana Lodgy o szczególnie nieatrakcyjnym wyglądzie. Dzięki Joggerowi w końcu będzie możliwe połączenie najnowocześniejszej przestronności i przyzwoicie pochlebnego stylu. Coś w rodzaju Sandero, maksymalnie powiększonego, Jogger ma 4,55 m długości i siedem miejsc siedzących. Ten podniesiony kombi z fałszywym wyglądem SUV-a będzie niewątpliwie kosztować nieco mniej niż Duster z takim samym silnikiem i wyposażeniem. Dla dużych rodzin nie będzie równie przystępnego odpowiednika.

 

 

Radford Typ 62-2 JPS

Powrót „Specjalnej oferty John Player”

Czytelnicy AUTOhebdo najprawdopodobniej szczególnie upodobali sobie słynne malowanie „John Player Special”. Formuła 1 Lotus de la fin des années 1970. Eh bien figurez-vous que ces couleurs évocatrices font leur grand retour sur une sportive routière : déjà dévoilée dans ses versions « sages », la Radford Type 62-2 se montre cette fois dans sa version ultra-sportive JPS. Sous la carrosserie noire et dorée, un V6 compressé d’origine Toyota délivre 608 ch. Rappelons que la Type 62-2 est basée sur le châssis de la nouvelle Lotus Emira et que Jenson Button fait partie des fondateurs de Radford.

 

Cupra Urban Rebel

Peur sur la ville

Czy znasz wiele samochodów miejskich, które mogą rozwinąć moc 435 KM i rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3”2? Oto karta techniczna Cupra Urban Rebel, samochodu koncepcyjnego zaprezentowanego przez dział sportowy Seata na Salonie Motoryzacyjnym w Monachium. Ta maszyna o miejskich proporcjach, wyposażona w silnik w 100% elektryczny, charakteryzuje się także skandalicznie agresywną linią. W rzeczywistości ma on służyć jedynie jako zapowiedź przyszłego małego modelu produkcyjnego, który prawdopodobnie będzie sprzedawany pod plakietką Seata, a nie Cupra. Nie spodziewaj się, że znajdziesz ten ekstrawagancki projekt lub taką kawalerię. Oczekiwany najpóźniej w 2025 roku przyszły hiszpański samochód miejski powinien wyróżniać się Renault 5 elektryczne.

 

Zyje

Great Wall – Chiński gigant motoryzacyjny przygotowuje się do wejścia na rynek europejski. Marka wkrótce wprowadzi tam na rynek dwa modele elektryczne – rodzinnego SUV-a i kompakta.

Toyota  -Japończycy zainwestują 15 miliardów dolarów w rozwój akumulatorów elektrycznych nowej generacji do swoich samochodów.

Citroën – Nowy topowy model marki w jodełkę, sedan C5X, będzie kosztować 33 900 euro w cenie podstawowej. Ceny wersji hybrydowych typu plug-in będą rozpoczynać się od 44 950 euro.

Volkswagen – Kompaktowy elektryczny ID.3 otrzyma sportową wersję GTX. Powinien rozwijać się w okolicach 300 KM.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz