Najważniejsze momenty wyprzedaży Artcurial w Rétromobile

Wspaniałe samochody Artcurial sprzedał w piątek 8 lutego na wystawie Rétromobile w Paryżu. Spojrzenie wstecz na najdroższe, sportowe i zadziwiające modele tamtych czasów.

opublikowany 09/02/2019 à 12:39

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Najważniejsze momenty wyprzedaży Artcurial w Rétromobile

Najważniejszym wydarzeniem targów Rétromobile 2019, organizowanych do niedzieli 10 lutego w Porte de Versailles w Paryżu, było aukcji Artcurial. Odbyła się w piątek 8 lutego i pozwoliła znaleźć nabywców 150 klasycznym samochodom, czasem po szalonych cenach. 

 

Najważniejszym punktem sprzedaży byłAlfa Romeo 8C 2900 B Touring Berlinetta, sprzedany do 14,5 milionów prywatnemu amerykańskiemu kolekcjonerowi. Ten to zrobił jest to transakcja względna, gdyż eksperci oszacowali cenę zakupu na 16–22 mln euro. Po uwzględnieniu kosztów czek nadal wynosi 16 745 600 euro. 

 

Alfa Romeo 8C 2900 B Touring Berlinetta to egzemplarz wyjątkowy. Producent nadwozi Touring odnowił tylko pięć Alfa Romeo 8C klasyk z końca lat trzydziestych XX wieku, łącznie z tym przykładem. Jest to odmiana tytułowego modelu wyścigowego, z ośmiocylindrowym rzędowym silnikiem o pojemności 1930 litra, generującym moc 2,9 koni mechanicznych.

 

 

Kolejny rzadki model (75 egzemplarzy) i odnowiony, Mercedes Wersja lustrzanki Stirling Moss na zasadzie lustrzanki McLaren na lewo od 2 617 200 euro. W tej cenie nie będziesz miał przedniej szyby ani dachu, ale duży, wolnossący silnik V8 o mocy 650 koni mechanicznych i prędkości maksymalnej 350 km/h. 

 

Wśród innych nagród sportowych warto wymienić m.in Lancia Delta Integrale EVO 1 sprzedano za skromne 73 900 euro. Wgniecenie na pokrywie silnika i poszerzone gąsienice zaczynają być drogie. 

 

Jeśli ostatnia generacja GT3 jest dla Ciebie za droga, to pierwsza generacja z połowy 2000 roku ma tendencję do schodzenia w dół. Zatem, Lamborghini Gallardo GT3 zbudowany przez Reiter Engineering z melodyjną atmosferą V10 z 520 koni sprzedano za 61 100 euro.

 

A w tym wszystkim Francuzki? L'Alpine Zwycięzca A110 Rajd samochodowy z Portugalii 1973 z Jeanem-Lucem Thérierem w fabrycznej konfiguracji 1800 Group 4 został sprzedany za 369 500 euro. Pewnie go rozpoznajecie, bo był używany przez poprzedniego właściciela Didier Calmels w Carpooling można znaleźć w numerze 2201 AUTOtygodniowo

 

Dobrze znana fanom ze swojej „niełatwej” budowy ciała, Citroëna BX 4 TC sprzedano za 58 400 euro. Powstał ten samochód w celu homologacji BX Grupy B w 1986 roku i rozwinął 200 koni mechanicznych zaczerpnięte z silnika turbo Garrett. Początkowo wydany w serii 86 egzemplarzy, ten BX jest jednym z 40, które przetrwały do ​​dziś. Mamy nadzieję, że kupujący odniesie za kierownicą większy sukces niż wersja z Grupy B (szóste miejsce w Szwecji i tyle). 

 

Po bardziej rozsądnych cenach Ford Capri z 1972 r. został sprzedany za 45 300 euro. 

 

Wreszcie, Porsche wyszedł za jedyne 15 500 euro. Ale za tę cenę nie masz 911, ale traktor Type 218 Diesel o mocy 25 koni mechanicznych! 

 

Obejrzyj aukcję Artcurial na Rétromobile 2019 w filmie: 

 

 

Katalog sprzedaży 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz