Oficjalna sprzedaż targów Rétromobile (od 5 do 9 lutego w Porte de Versailles w Paryżu) zaoferuje m.in. Ferrari 126 C3 z 1983 r, ale w najbliższych dniach w stolicy Francji odbędą się kolejne wydarzenia tego typu.
W RM Sothebys w sprzedaży znajduje się hełm ze szczególną historią, ponieważ był noszony przez Michael Schumacher podczas jego zwycięskiego Grand Prix Malezji w 2001 roku. Zawody rozgrywane na torze Sepang od pierwszych okrążeń charakteryzowały się gwałtowną burzą.
„Kaiser” został uwięziony, podobnie jak jego kolega z drużyny Ferrari, Rubensa Barrichello. Następnie obaj mężczyźni stracili czas na zmianę opon w boksach, ale ogromny bałagan sprawił, że Michael Schumacher pozostawał za kolegą przez ponad minutę!
Samochód bezpieczeństwa był zmuszony zneutralizować lekarza rodzinnego, aby umożliwić oczyszczenie wielu samochodów utkniętych w żwirze. Startując z serca peletonu, Michael Schumacher odzyskał prowadzenie na 16. okrążeniu i nigdy go nie oddał. Oszacować: 40 000 do 60 000 euro.
W Bonhams możesz licytować la Toyota TF108-05 utilisée par Jarno Trulli lors de son podium au Grand Prix de France 2008. Cena zakupu jest bardzo konkurencyjna: od 60 000 do 80 000 euro! No dobrze, on brakuje silnika V8 i cały system elektroniczny, ale zaimponowałbyś swoim sąsiadom.
Wizualnie nadwozie zostało dostosowane do przepisów na rok 2009 poprzez uproszczony i szerszy przedni błotnik, podczas gdy tylne skrzydło jest wyższe niż w wersji na rok 2008. Poniżej znajduje się podwozie nr 05, zachowane na poprzedni sezon.
Jeśli chcesz mieć prawdziwy silnik w wymagającym samochodzie, podnieś stawkę około 600 000 euro za rzadką Lancię Delta S4 Stradale. Jest to po prostu wersja małoseryjna (80 egzemplarzy), którą włoski producent zbudował w celu uzyskania homologacji w Grupie B.
Ta kopia to tylko suma Od momentu oddania do użytku w 3 r. przejechał 000 kmi biorąc pod uwagę jego nieprzewidywalną naturę, ma to sens. Delta S4 ma rurowe podwozie, a jej czterocylindrowy silnik jest diabelski.
Dzięki unikalnemu układowi sprężarki objętościowej powiązanej z turbosprężarką moment obrotowy eksploduje, a czas reakcji turbosprężarki jest minimalny. Moc wynosi 250 koni mechanicznych przy 6 obr./min przy masie 750 kg. Przy rozkładzie momentu obrotowego wynoszącym 1% z przodu i 200% z tyłu, uważaj na poślizg!
Czy jesteś zastraszony? Nie panikuj, dostępna jest również Lancia Delta HF Integrale 8V Group A. Model ten był używany w testach przez legendy Markku Alena i Miki Biasion w 1988 roku ze słynnymi barwami Martini Racing i kosztuje od 280 000 do 320 000 euro.
Problem w tym, że nie ma homologacji drogowej. Ale po tej kontroli będziesz miał szansę usiąść na tym samym miejscu co Markku Alen (jego imię i nazwisko jest zapisane na siedzeniu)!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)