Ligier JS P2-Nissan z numerem 25 z Pizzitola-Roda-Read zapewnił Algarve Pro Racing jedyne zwycięstwo w sezonie, wygrywając w finale na torze Sepang (Malezja), ale to wystarczyło, aby zapewnić tytuł portugalskiej stajni.
Ten ostatni w szczególności skorzystał na porzuceniu Oreca 03R-Nissan z Jackie Chan DC Racing prowadzonego przez Tung-Menezes-Laurent, ofiarę wypadku na starcie z Oreca 03R-Judd z Race Performance powierzonym Maggi-Moore-Schillerowi. Załodze łodzi nr 8 w końcu udało się zająć 2. miejsce ze stratą 8 sekund do drugiego Algarve Pro Racing Ligiera JS P3 z Munemann-Kim-Patterson.
W LMP3 to Tockwith Motorsports zdobyło zwycięstwo i tytuł na Ligierze JS P3 Nigela Moore'a i Phila Hansona, który zwyciężył z około dziesięcioma sekundami przewagi nad Ligierem JS P3 z G-Print firmy Triple 1 Racing, który sam poprzedzał wyścig LMP2. Ligier JS P3 Jackie Chana DC Racing of Winslow-Cheng-Yoshida o XNUMX sekundy.
Zespół Audi Korea zrobił niespodziankę, odnosząc zwycięstwo w GT, a R8 LMS GT3 You-Lee-Yoonga zwyciężył 12 sekund przed Ferrari 488 GT3 nr 3 DH Racing prowadzony przez Mastronardi-Riberas-Beretta. Jeśli na podium stanęło Ferrari z Team BBT Liu-Rizzo-Pier Guidi, 5. miejsce wystarczyło F488 nr 5 zespołu DH Racing z Lemeret-Rugolo-Vaxivière, aby zapewnić sobie koronację, kończąc za Ferrari Sun- Wyścigi Clearwater Sawy-Griffina.
En GT Cup, la victoire revient à la Porsche 911 GT3 Cup de TKS confiée à Sano-Aoki-Shirasaka victorieuse avec 45s d’avance sur la Porsche n°77 du Team NZ de Dowsett-Curran-Will Bamber.
Wyniki 4-godzinnego wyścigu w Sepang
Zapoznaj się z raportem z 4 godzin Sepang w numerze 2098 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej i od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)