Carlin wygrywa 4-godzinny wyścig Sepang

Carlin Racing wygrywa 4-godzinny wyścig na torze Sepang, korzystając z kary nałożonej na Ligiera nr 217 JS P36 – Eurasia Motorsport po minięciu flagi w szachownicę.

opublikowany 15/02/2020 à 16:09

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Carlin wygrywa 4-godzinny wyścig Sepang

Warunki na torze poprawiają się po gwałtownych opadach deszczu, które w znacznym stopniu opóźniły rozpoczęcie imprezy, Carlin Racing wygrywa 4-godzinny wyścig Sepang, 3. runda Azji Le Mans Seria 2019-2020.

W nocy wokół flagowego toru Malezji wyścig o zwycięstwo szybko nabrał kształtu pomiędzy Ligier JS P217 nr 36 autorstwa Aidana Reada – Nicka Fostera – Roberto Merhi oraz Dallara P217 nr 45 – Carlin by Jack Manchester – Harry Tincknell – Ben Barnicoat.

Po skorzystaniu z przewagi dzięki postojowi pod Full Course Yellow, nieco ponad 1:30 przed metą, Aidan Read widział, jak Harry Tincknell wracał stopniowo, a potem Jack Manchester, w ostatniej godzinie, po czym stawił doskonały opór przed przyjazdem.

Myśleliśmy, że zwycięstwo jest zapewnione, ale w ciągu ostatnich pięciu minut kierownictwo wyścigu nakazał kierowcy nr 36 zatrzymać się w celu naprawy niesprawnych tylnych świateł.

Rozkazu nie dopełniła ekipa Eurasia Motorsport, która przekroczyła flagę w szachownicę z 25-calową przewagą nad Dallarą – Carlin. Jednak kierunek wyścigu logicznie narzucił 10-calową przerwę w wyścigu, przekształconą w 36-calową karę czasową dla Ligiera z numerem 36, zapewniając zwycięstwo trio Manchester – Barnicoat – Tincknell przed załogą Eurasia.

To pierwsze zwycięstwo brytyjskiej drużyny w tym roku w azjatyckiej serii.

W walce o podium rywalizować będzie kilku zawodników. Ligier nr 217 JS P1 – Eurasia Motorsport i Oreca 07 – K96 Uchino Racing nr 2 prowadziły przez pewien czas, ale numer 1 zrzucił flagę na początku wyścigu po problemie z piastą, kiedy 96 z numerem 01 zniknęło wycofać się w hierarchii, ostatecznie walcząc z Aurusem nr 26 217 – G-Drive Racing i Ligierem nr 34 JS PXNUMX – Inter Europol Compétition.

Ostatecznie to G-Drive Racing, zwycięzca dwóch pierwszych wyścigów roku, zapewniło sobie podium z Romanem Rusinovem – Jamesem Frenchem – Leonardem Hoogenboomem, przed jedynym w stawce Oreca 07, prowadzonym przez K2 Uchino Racing.

Ligier JS P2 nr 52 – Rick Ware Racing autorstwa Cody Ware – Gustas Grinbergas wbija kategorię LM P2 Am, pomimo przejazdu po trawie i kary za nieuprawnione wyprzedzanie w ramach samochodu bezpieczeństwa.

W LM P3, Wyścigi Graffa narzuca się Norma M30 nr 9 autorstwa Davida Droux – Erica Trouilleta – Sébastiana Page’az wyraźną przewagą ponad minuty nad Normą M30 nr 3 – Nielsen Racing of Garett Grist – Rob Hodes – Charles Crews. Ligier JS P3 n°13 – zawody Inter Europol w składzie Nigel Moore i Martin Hippe zamykają podium.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Ferrari 488 GT3 logicznie zdominowało wyścig po tym, jak odcisnęło piętno na pierwszych sesjach, ale ostatecznie zwyciężyło Lamborghini Huracan GT3 Evo nr 88 – JLOC autorstwa Takashi Kogure – Yuya Motojima – Yusaku Shibata.

Ten ostatni skorzystał z kary nałożonej na sam koniec wyścigu na Ferrari 488 GT3 z numerem 27 – HubAuto Corsa of Davide Rigon – Marcos Gomes – Liam Talbot, ukarany stop&go za nadmierną prędkość w ramach Full Course Yellow.

Podium w tej kategorii zajęło Ferrari 488 GT3 z numerem 51 – Spirit of Race.

 

 

Pełny raport z 4 godzin Sepang znajdziesz w numerze 2255 AUTOtygodniowo, dostępny od środy wieczorem w wersji cyfrowej i od 21 lutego w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz
Paul Ricard – C2 PCCF 2024