Przepraszam za półgodzinne opóźnienie, dźwięk alarmu był zbyt cichy! Jak masz na imię ?
Medhi! Ale to nie ma znaczenia, udało mi się przeczytać książkę drogową, trzeba jechać do Château de Rambouillet (Yvelines).
Biedny Medhi, mój biedny Medhi! To nie jest zbyt profesjonalne z mojej strony. Włączymy trochę ogrzewania. Podziwiam pasjonatów samochodów zabytkowych, nie potrafię jeździć bez komfortu współczesnych samochodów.
Czy znasz BMW?
Jeździłem już dla tej marki w zawodach, nawet jeśli było to rzadkie! Brałem udział w biegu na 1000 jezior w 1988 roku na motocyklu M3 Group A przygotowanym przez Prodrive. Poddałem się ze względu na uszkodzony drążek kierowniczy. Na lodzie wziąłem udział w 24-godzinnym wyścigu w Chamonix i Trofeum Androsa również na Silhouette M3.
Jednak dla większości naszych czytelników Twoje imię rymuje się z Peugeot !
Liczba 205 była piekielnie duża! To samochód, który pozostawił po sobie ślad. Nie zdawałem sobie sprawy, że okres w Grupie B stanie się legendarny. Lata 1980. przeżyłem jak na kolejce górskiej. Gdy tylko w 16 roku pojechałem T1983, wiedziałem, że to zadziała. Ostrzegano mnie jednak: „ Trudno jest znaleźć Francuzów, nie mówią po angielsku. » Znałem dobrze Jeana Todta (ówczesny szef Peugeot Talbot Sport. Przypis redaktora), potem poznałem Jean-Claude’a Vaucarda (Główny inżynier. Przyp. red.) i mechaniki. Coś wisiało w powietrzu. To było nieuchwytne, jak rodzaj cichej pewności. Byłem na to wrażliwy.
Czy mówiłeś już po francusku?
Nie, wcale. Jedynym mechanikiem, który mówił po angielsku, był Portugalczyk Carlos Barros. Todt, Vaucard i pozostali poszli dla mnie uczyć się angielskiego w szkole. (śmiech) Dopiero w 1990 roku, kiedy przeprowadziłem się do Francji, naprawdę nauczyłem się tego języka.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)