Christophe Perrin: „Kierowca, który ufa swojemu inżynierowi (…) wygrywa 3/10”

Na pokładzie wygodnej i cichej Tesli inżynier specjalizujący się w formułach promocyjnych opowiedział o swojej dwudziestoletniej karierze, z której większość spędziła w ART Grand Prix i Hitech. Dwie dekady spędziłem na ocieraniu się o niektórych mistrzów, takich jak Charles Leclerc, Sebastian Vettel i George Russell, zanim stali się gwiazdami, którymi są obecnie. Natychmiastowe wejście na pokład na małą wycieczkę do wiejskiego Essonne.

opublikowany 03/03/2023 à 13:31

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Christophe Perrin: „Kierowca, który ufa swojemu inżynierowi (…) wygrywa 3/10”

Christophe Perrin – kierownik techniczny Hitech Grand Prix © Fabien Gérard

Witamy nas w swojej uroczej Tesli Model S. Czy byłeś szczególnie zainteresowany zakupem Tesli, czy raczej przyjąłeś pomysł nabycia samochodu elektrycznego za wszelką cenę?

Nic takiego, był to przede wszystkim wybór innowacyjnego samochodu. Lubię wszystko, co przełomowe na rynku. Okazuje się, że jest to samochód elektryczny i że innowacja jest teraz sprzężona z energią elektryczną. W zasadzie moją uwagę przykuł element autopilota. A jeśli chodzi o część elektryczną, nie jest wcale gorzej, pomaga to oczyścić sumienie podczas pracy w sportach motorowych. (Śmiech)

Czy kiedykolwiek dałeś się poprowadzić autopilotowi w swoim sedanie?

Czasem tak ! Działa to szczególnie na drogach dwujezdniowych i autostradach. W przypadku obszarów miejskich jest to bardziej skomplikowane, technologia nie jest jeszcze wystarczająco zaawansowana, a przepisy jeszcze nas na to nie upoważniają. Jazda autonomiczna to obszar, który bardzo mnie interesuje. W przypadku Tesli nie ma radaru, który mógłby oszacować odległość od samochodu z przodu, raczej wszędzie umieszczają kamery i robią wszystko w oparciu o przetwarzanie obrazu, ponieważ szacują, że jeśli człowiek widzi za pomocą dwojga oczu i mózgu, to on też powinien potrafić tworzyć algorytmy za pomocą kamer. A potem podoba mi się to... (nagle wciska do końca prawy pedał i dociska nas do siedzenia). To szalone.

Jako menadżer techniczny brytyjskiego zespołu z siedzibą w Anglii mieszkasz w regionie paryskim. Wyjaśnij nam…

Regularnie podróżuję tam i z powrotem do Anglii. Jestem tam przed każdym tygodniem

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz