Witaj Thomas, rozpieszczałeś nas tym spacerem po Calvados!
To przyjaciel rodziny, Louis Rosier zaprojektowany na bazie 4 CV. Renault z lat 1950. Louis Rosier był znanym francuskim kierowcą, który brał udział zwłaszcza w Grand Prix Formuła 1. Zginął w wypadku wyścigowym w Montlhéry (29 października 1956 r., przyp. red.). On, który był także dystrybutorem Renault w Clermont-Ferrand (Puy-de-Dôme. Wyd.), miał projekt stworzenia roadstera takiego jak ten. Model nie jest wcale sportowy i ma po prostu mały silnik z tyłu. Z drugiej strony auto ma naprawdę ładną linię, trochę w stylu włoskim, z maską, którą odpina się w niecałe 15 minut (śmiech). To samochód rodzinny; Należy do mojego ojca, który miał go już, gdy się urodziłem. Spędziła trochę czasu pod plandeką i tam ożyła. Mój brat odnowił wnętrze. Jest taka piękna, taka, jaką ją lubimy. Często zdarza się, że zabiera się go ze sobą na rodzinną uroczystość. To zawsze tworzy małe wydarzenie; wszystkie dzieci chcą w nim jeździć.
Patrząc na otaczający nas garaż-muzeum, mamy wrażenie, że wpadliśmy do samochodu niczym Obelix w magiczny eliksir.
Jesteśmy rodziną bardzo związaną z motoryzacją. Jesteśmy dużą rodziną, ponieważ jestem ostatnim z siedmiorga dzieci. Mój ojciec brał udział w rajdach, mój brat Laurent też. Z tyłu garażu znajduje się GT Turbo z
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)