Une Peugeot 408 kombi! Daleko nam do świata motocykli i rywalizacji…
To samochód przyjaciela, Arnaldo Wittemberga, mojej prawej ręki od ponad dwudziestu lat. Na moje 80. urodziny wydał niezwykłą książkę pt. „ Król z 15 koronami » potrzebny był pojazd, aby przywieźć egzemplarze na tor Paul-Ricard (Carpooling wykonane podczas Sunday Ride Classic 2022. Przypis redaktora). Proszę bardzo, wiesz dlaczego i jak… (śmiech)
Jak zaczęła się Twoja pasja do motocykli?
Nie wiem ! To przyszło naturalnie. W Brescii (Włochy) nikt w mojej rodzinie nie miał nic wspólnego z motocyklami i nikt nie rozumiał, dlaczego mam taką fascynację. Urodziłem się z tym w sobie. Mogły to być góry, rower lub nie wiem co jeszcze. To był motocykl. Tylko rower!
Kim byli twoi bohaterowie?
Tarquinio Provini (Mistrz świata w klasie 125 cm3 w 1957 r. i 250 cm3 w 1958 r. Nota wydawcy), któremu zastąpiłem pracę w Moroni, Carlo Ubbiali (9 tytułów w formacie 125 i 250 cm3 w latach 50-tych. Nota redaktora), Gary Hocking (dwukrotny mistrz świata 350 cm3 i 500 cm3 w 1961 r. Przypis redaktora) lub nawet John Surtees (jedyny zawodnik, któremu udało się zdobyć tytuł mistrza Moto siedem razy w latach 1958–1960 oraz F1, Z Ferrari w 1964. Nota redaktora).
W jakim wieku zaczynasz jeździć na zawodach motocyklowych?
J’ai remporté mon premier « trophée » à 11 ans au guidon d’une Moto Guzzi 250 cm3. C’est la police qui me l’a remis quand les gendarmes
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)