Nie jest to ani A Ferrari, ani A Renault wychodzę z garażu...
Ten Jaguar XK120 to przyjaciel od 32 lat, zmontowany w 1953 roku! Nie zadbałem o silnik, oddałem go do specjalistycznego warsztatu, ponieważ przy zakupie z żoną pojawił się problem w głowicy cylindrów. Ruszając na zimnym nie należy polegać na 2 biegu... Jest to pojazd całkowicie oryginalny i tak go trzymam, ze swoimi wadami.
Przynajmniej cieszymy się jego piękną melodią!
Oprócz wyglądu jest to jeden z dwóch powodów, które skłoniły mnie do zakupu. Moja grzeszna przyjemność przyspiesza w tunelach! Kurde, szukałem 5-go biegu, ale nie ma... Za każdym razem trochę się boję, jak wyprzedzam, bo jedyne lusterko wsteczne, to środkowe, jest podstawowe. Jego prędkość przelotowa wynosi 110 km/h, ale osiąga prawie 200 km/h. Był to najszybszy model swoich czasów. Nawet Ferrari zostały pobite, bo ich pojemność skokowa nie przekraczała 2.5 litra. Ten ma pojemność 3.5 litra i duży moment obrotowy. Jaguar wie, jak budować proste rzeczy. Jeśli chcą mocy, robią duży silnik i działa.
Jak zagłębiłeś się w świat samochodów?
Od małego byłem tym pasjonatem. Rano zobaczyłam autobusy jadące do szkoły i od razu mnie to zaciekawiło. Podczas mojej pierwszej wizyty u dentysty negocjowałem mały samochód, ale nie byle jaki: Panhard Dyna z 1954 r. Nie zgodziłem się. Po wyjściu rodzice zabierają mnie do sklepu z zabawkami. Kupują stary model z 1953 roku, który miałem już w swojej kolekcji. Byłem wkurzony. (śmiech)
Miałeś silny charakter!
Uniquement quand cela touchait aux voitures. À mes 18 ans, c’est d
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)