Jean-Jacques His: „F1 działa w izolacji i żyje wyłącznie tajemnicami”

Jego wyjątkowej karierze dorównuje jedynie dyskrecja. Były szef Renault F1 i producenta silników Ferrari, wyposażony w karabiny maszynowe, ukształtował sześć tytułów V10 Renault w latach 1990. XX wieku, ale także zwycięski debiut Fernando Alonso po zajęciu biura sąsiadującego z legendarnym Enzo Ferrari w Maranello .

opublikowany 10/12/2021 à 14:00

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Jean-Jacques His: „F1 działa w izolacji i żyje wyłącznie tajemnicami”

Nie jest to ani A Ferrari, ani A Renault wychodzę z garażu...

Ten Jaguar XK120 to przyjaciel od 32 lat, zmontowany w 1953 roku! Nie zadbałem o silnik, oddałem go do specjalistycznego warsztatu, ponieważ przy zakupie z żoną pojawił się problem w głowicy cylindrów. Ruszając na zimnym nie należy polegać na 2 biegu... Jest to pojazd całkowicie oryginalny i tak go trzymam, ze swoimi wadami.

Przynajmniej cieszymy się jego piękną melodią!

Oprócz wyglądu jest to jeden z dwóch powodów, które skłoniły mnie do zakupu. Moja grzeszna przyjemność przyspiesza w tunelach! Kurde, szukałem 5-go biegu, ale nie ma... Za każdym razem trochę się boję, jak wyprzedzam, bo jedyne lusterko wsteczne, to środkowe, jest podstawowe. Jego prędkość przelotowa wynosi 110 km/h, ale osiąga prawie 200 km/h. Był to najszybszy model swoich czasów. Nawet Ferrari zostały pobite, bo ich pojemność skokowa nie przekraczała 2.5 litra. Ten ma pojemność 3.5 litra i duży moment obrotowy. Jaguar wie, jak budować proste rzeczy. Jeśli chcą mocy, robią duży silnik i działa.

Jak zagłębiłeś się w świat samochodów?

Od małego byłem tym pasjonatem. Rano zobaczyłam autobusy jadące do szkoły i od razu mnie to zaciekawiło. Podczas mojej pierwszej wizyty u dentysty negocjowałem mały samochód, ale nie byle jaki: Panhard Dyna z 1954 r. Nie zgodziłem się. Po wyjściu rodzice zabierają mnie do sklepu z zabawkami. Kupują stary model z 1953 roku, który miałem już w swojej kolekcji. Byłem wkurzony. (śmiech)

Miałeś silny charakter!

Uniquement quand cela touchait aux voitures. À mes 18 ans, c’est d

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz