Honda Civic Type R! Ukłon w stronę tytułu mistrza świata zdobytego przez japońską firmę w F1 ?
Rzeczywiście, ale nie do tego Max Verstappen nie mówiąc już o mojej karierze! Gdyby tak było, wybrałbym zamiast tego maszynę wyposażoną w silnik V12. (śmiech) To ukłon w stronę Aurélie Litzler, szefowej działu prasy i public relations w Hondzie France od ponad dwudziestu lat, która wkrótce przejdzie na emeryturę.
Co napisałby dziennikarz o tym kontrowersyjnym finale w Abu Zabi?
Widziałem pilota (Lewis Hamilton. Nota redaktora) dominują w wyścigu przez 57 z 58 okrążeń i przegrywają w wyniku nieuczciwego działania. To smutne i niedopuszczalne w przypadku mistrzostw tej wielkości. Byłem tak samo zszokowany ognistą przemową dwóch komentatorów Canal+ podczas tej ostatniej skandalicznej zmiany. To było przerażające i rozdzierające serce.
Gdzie nas zabierasz?
Na Circuit des Îles d’Or, w Hyères, trójkąt o długości 7 km, trochę jak w Reims. Nadal można go obejść dookoła, z tą różnicą, że jest teraz kilka rond.
Czy to właśnie tutaj przeżyłeś swoje pierwsze motoryzacyjne emocje?
W 1952 roku miałem piętnaście lat. Pojechałem z Antoine'em, przyjacielem z dzielnicy, w której mieszkałem, w Tulonie. Kupiliśmy bilety i pierwszym samochodem, który zobaczyliśmy, był DB Panhard, którego dźwięk prześladował mnie przez lata! Straszny hałas. To był bliźniak. Nie byłem tam z ciekawości, ale z pasji. Była to druga edycja 2-godzinnego wyścigu w Hyères. Rok wcześniej byłem za młody, żeby jechać sam. Odjazd
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Gaela Kellera
04 o 02:2022
Serdecznie dziękuję za wspieranie mnie w mojej pasji do sportów motorowych za pośrednictwem gazety L'Equipe (przede wszystkim w jej jedynym poniedziałkowym wydaniu!)