Ładne drogi alpines et une Porsche Taycan GranTurismo, vous savez recevoir… ou bien il y aurait un message caché !
Samochód ten jest jednym z bardzo ważnych kamieni milowych w historii Porsche. Nie mówiliśmy sobie, że wypuścimy pojazd elektryczny, bo jest to modne. Taycan w postaci konceptu Mission E został zaprezentowany w 2015 roku, jednak jego geneza sięga lat 2012-2013, czyli już dziesięć lat temu. Bardzo ważne jest, aby powiedzieć, że wynika to z chęci i strategii. Jest to działanie, w żadnym wypadku reakcja na otoczenie, o której można by pomyśleć: „ Hej, inni tak robią, my też jedziemy „. Inżynierowie szybko dostrzegli korzyści płynące z napędu elektrycznego, jakie może on przynieść pod względem osiągów i wrażeń z jazdy, i postanowiliśmy opracować samochód, wykorzystując całą naszą wiedzę w zakresie podwozia. Samochodem elektrycznym bez problemu uzyskasz większe przyspieszenie niż samochodem termicznym. Nie chcieliśmy tylko wyprodukować pojazdu elektrycznego, chcieliśmy wyprodukować prawdziwe Porsche! W ówczesnej prezentacji premierowej wspomniano o „Soul, Electrified”, a zatem o samochodzie, który przede wszystkim miał duszę.
Widząc, jak sobie radzicie z łatwością pomimo śniegu, kusi nas, aby Wam uwierzyć...
Elle est très agréable à conduire en virage avec des reprises fantastiques. En tant que commerçants, nous sommes forcément très heureux de pouvoir proposer à nos clients une telle voiture. À l’arrêt, elle est déjà très belle, et à son volant on devient rapidemen
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)