Jakie jest Twoje pierwsze wspomnienie związane z samochodem, oprócz Skody?
Pochodzę z Mladá Boleslav, gdzie znajduje się centrum nerwowe przemysłu samochodowego w moim kraju. Mój dziadek pracował w Skodzie, mój ojciec też. Ten ostatni był częścią działu, który zarządzał rozwojem nowych modeli. W tamtym czasie nie było symulatora ani oprogramowania. Wszystko działo się na drogach, a mój tata często wracał do domu specjalnymi samochodami, prototypami.
Czy interesował się sportami motorowymi?
Tak, podobało mu się to. W młodości mój ojciec brał nawet udział w kilku wiecach. Zabierał mnie też na wyścigi i byliśmy świadkami debiutu Skody 200 RS w 1974 roku. Pewne jest, że to dzieciństwo odegrało ważną rolę w moim kierunku zawodowym.
Czy można było wybrać inną drogę?
Byłoby to możliwe, ale moją ambicją było dołączenie do działu rozwoju, który obejmował branżę sportową. Ukończyłem kurs inżynierii mechanicznej i moim marzeniem było dostać się na stanowisko testera, tak jak mój ojciec. Ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu na początku nie było to możliwe, ale z perspektywy czasu było to bardzo pozytywne, bo nastąpiło, gdy Skoda stała się częścią Volkswagena. Dołączyłem do Skody w 1992 roku, a rok później zostałem wysłany do Wolfsburga (
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)