To niespodzianka! Ty, który prawie całą karierę jeździsz Citroënem, prosisz mnie, żebym przejechał się… Fordem!
I znowu mogło to być z Renault Clio Rally5, samochód będący częścią projektu, który założyliśmy z Patrice'em Fabre, Davidem Bertrandem i ja. Ten ostatni ma warsztat w Mées (Alpes-de-Haute-Provence. przyp. wydawcy) i jest nim pasjonat. Wszyscy uczestniczyli w zakupie tego samochodu, którym jeździ młoda osoba. Istnieje również możliwość wynajmu na inne cele.
Chcesz zostać menadżerem zespołu?
Zwłaszcza nie! Po prostu powiedziałem sobie, że na swój sposób spróbuję oddać sportowi motorowemu to, co dawał mi przez tyle lat. Chciałbym to zrobić w PSA, gdzie spędziłem większość mojej kariery, ale nie sprzedali mi samochodu! W każdym razie ich formuła promocji nie jest ciekawa z bardzo drogim 208 i nagrodami podzielonymi na pół. Szukaliśmy zawodów, w których kierowca, jeśli jest dobry, może sam finansować się z premii. Ford nie był zły, ale miałem bardzo dobry kontakt z Benoît Nogierem (dyrektorem ds. konkurencji klientów w Renault-Alpine. Przyp. red.), który jest weteranem Citroëna, od którego czerpie najlepsze pomysły. To, co oferuje Renault, odpowiada temu, co Citroën zrobił z AX.
Który sterownik obsługujesz?
Tom Pieri, który był Rajd samochodowy Youth 2019 i w zeszłym roku zajął 3. miejsce w kategorii juniorów we Francji. Quentin Ribaud rywalizuje także w rundach na Ziemi. Szczególnie wygrał pierwszy
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)