René Arnoux: „Ilu mężczyzn miało okazję doświadczyć tego, czego ja doświadczyłem? »

Kierowca równie przyjazny, jak szybki (i odwrotnie), René Arnoux, siedmiokrotny zwycięzca Grand Prix z Renault i Ferrari, pozostaje niezwykle istotnym obserwatorem. Pojechaliśmy spotkać się z nim w jego domu we Włoszech.

opublikowany 25/02/2022 à 13:00

Gautier uspokaja

1 Zobacz komentarze)

René Arnoux: „Ilu mężczyzn miało okazję doświadczyć tego, czego ja doświadczyłem? »

Dziękujemy za przyjęcie AUTOtygodniowo na ten spacer brzegiem jeziora Garda, w nieoczekiwanym pojeździe dla zwycięzcy Grand Prix!

Nie jeżdżę Ferrari, ponieważ nikt nie może zagwarantować mi prawa jazdy, jeśli wsiądę za kierownicę. Nadal kocham samochody, ale nie to, co z nimi zrobiliśmy. Nakładamy podatki, kontrolujemy, stało się to piekłem dla tych, którzy prowadzą samochody i tych, którzy je produkują. Mam szczęście, że mogę nadal dobrze się bawić na torze, więc na drodze jeżdżę w trybie komfortowym i ta Mazda CX-50 jest fantastyczna ze swoim napędem na wszystkie koła i komfortem, ponieważ dałem wystarczająco dużo opony - osy, a zwłaszcza tempomat.

Jednak prawie poznaliśmy się w Szwajcarii…

Dzielę swój czas pomiędzy Włochy i Szwajcarię, gdzie jestem udziałowcem firmy produkującej komponenty do zegarków KIF Parechoc. Osiemnaście lat temu znajomy zasugerował, żebym zainwestował w tę firmę. Sfinalizowaliśmy transakcję i przeprowadziłem się do Szwajcarii, ponieważ nie wiedziałem nic o zegarmistrzostwie, a chciałem się tego dowiedzieć od razu. Nie zarządzałem firmą, ale ciężko pracowałem, aby odbudować fabrykę, unowocześnić sprzęt i zoptymalizować precyzję, aby ograniczyć złom, który stopniowo spadał z 30 do 5%. Dziś jest nas trzysta trzydzieści osób, a mając 73 lata, nadal regularnie chodzę do fabryki. Czuję się, jakbym nigdy nie pracowała. Z Formuły Renault w zegarmistrzostwie po prostu spędzałem czas na dążeniu do perfekcji.

Co skłoniło Cię do rywalizacji?

Szczerze mówiąc, w szkole byłem palantem, ale moi rodzice byli na tyle wspaniali i mądrzy, że pozwalali mojej siostrze, bratu i mnie chodzić, gdziekolwiek chcieliśmy. Szybko zauważyli, że zajmuję się demontażem i ponownym montażem silników, i zapisali mnie do szkoły technicznej. Tam odleciałem. Wszystko co zrobiłem

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

B

Zdobądź pannę młodą

25 o 02:2022

Ach te czasy, gdy AUTOhebdo kosztowało 5 franków (0,76 euro!!!) Wspomnienia, wspomnienia!!!

Aby napisać komentarz