Roman Rusinov, Leonard Hoogenboom i James French wygrali już połowę azjatyckich wyścigów Le Mans Seria 2019-2020. Trio zawodników nr 01 Aurus 26 – G-Drive Racing by Algarve zatriumfowało w tę niedzielę w Australii na torze The Bend po poważnym starciu z Eurasia Motorsport.
O ile Ligier JS P217 powierzony Shane’owi van Gisbergenowi – Danielowi Gauntowi – Nickowi Cassidy pierwszą godzinę na prowadzeniu minął z nieco ponad 6” przewagą nad Aurusem 01, to francuski prototyp nigdy nie był w stanie pokonać rywalki, która zwyciężyła przewagę ostatniego przystanku na pełnym torze żółtym i zapewniła sobie pierwszą pozycję.
Warto dodać, że trio Rusinov – Hoogenboom – Francuz zwyciężyło na otwarcie sezonu w Szanghaju, korzystając z kary nałożonej na zwycięzców na torze w Carlin.
Gorzej dla załogi van Gisbergen – Gaunt – Cassidy, gdy ta ostatnia została zmuszona do powrotu do boksów na metę, spowolniona przez problem ze skrzynią biegów, pozostawiając drugiego Ligiera JS P217 n°36 – Eurasia Motorsport d 'Aidan Read – Nick Foster – Roberto Merhi zajął drugie miejsce, ze stratą ponad 40 cali do zwycięzców.
Startując z pole position, Jack Manchester – Ben Barnicoat – Harry Tincknell uzupełnił podium za kierownicą Dallara P217 nr 45 – Carlin Racing.
W LM P2 Am Rick Ware Racing zdobywa podwójną bramkę z 2. Ligierem JS P52 Cody Ware – Gustasem Grinbergasem i 25. Guyem Cosmo – Anthonym Lazzaro.
Niespodzianki nie było w LM P3, gdzie Nielsen Racing po pole position w kwalifikacjach wygrał wyścig z Normą M30 nr 2 Tony’ego Wellsa i Colina Noble’a, zwycięzcami z 20-calową przewagą nad Ligierem JS P3 z numerem 13. – Inter Europol autorstwa Nigela Moore'a i Martina Hippe.
Côme Ledogar błyszczy w GT
Zrównane z Ferrari 488 GT3 nr 7 – Car Guy Racing, Côme Ledogar dodaje nowe zwycięstwo do swojego rekordu, dominując w kategorii wraz ze swoimi kolegami z drużyny Takeshim Kimurą i Kei Cozzolino.
Mistrz Blancpain GT Series Wytrzymałość Cup 2016 i tandem Kimura – Cozzolino pokonał kolejne Ferrari 488 GT3, numer 27 – HubAuto Corsa Davide Rigona – Marcosa Gomesa – Liama Talbota, który startował z pole position, ale nie mógł pomieścić fluorescencyjnego żółtego 488.
Ten ostatni miał jednak na początku wyścigu kontakt z BMW, w wyniku czego doszło do przejazdu.
Pełną relację z wydarzenia The Bend w azjatyckiej serii Le Mans znajdziesz w numerze 2250 AUTOtygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)