Mistrzowskie posunięcie Nassera Al-Attiyaha i Mathieu Baumela finał pierwszego etapu Dakaru 2021 ma trudności z przejściem na stronę Audi. Rzeczywiście, Sven Quandt, szef zespołu operacyjnego Q Motorsports, złożył tajemnicze oświadczenie hiszpańskiej telewizji TVE:
💥Atención a lo que insinúa el director deportivo de Audi en el Dakar, Sven Quandt:
„To łaskawe, że tylko autokar (Al-Attiyah) jest w stanie pokonać właściwą drogę”.
Las declaraciones al completo👇
PROGRAM NA ŻYWO można śledzić w https://t.co/80DuyyUmO9. pic.twitter.com/sdSTOsO0y4
– Teledeporte (@teledeporte) 2 stycznia 2022 r.
" To jest całkiem zabawne niż tylko jeden samochód (Na Toyota d’Al-Attiyah) mógł obrać właściwą drogę. Uważamy, że skorzystali z dodatkowych informacji (w porównaniu do książki drogowej)inaczej nie dałoby się tak jeździć. »
David Castera chciał zareagować w poniedziałek, 3 stycznia, na biwaku w Al Qaisumah. „Wysuwanie tak poważnych oskarżeń jest dla mnie trochę szokujące, zwłaszcza gdy nie ma dowodów. Musi być dużo frustracji (od Svena Quandta).
Od trzech do czterech lat ciężko pracowaliśmy, aby zachować poufną stronę naszej podróży. Kolorowa książka drogowa (już podświetlone) i road book zainstalowany na tablecie to działania podjęte w tym kierunku. »
Książka drogowa jest również rozdawana wszystkim załogom na kwadrans przed startem każdego etapu, aby wyeliminować funkcję mapmanów, czyli nawigatorów, którzy spędzali noce na analizowaniu trasy na następny dzień i w ten sposób zapewniali kluczowe rozwiązanie. współpiloci.
„Mathew nie był w stanie przestudiować toru przed odcinkiem specjalnym. Gdybym posłuchał, co powiedział pan Quandt, dalibyśmy mu utwór, ale nadal musimy być w stanie podążać za nim na scenie. To by oznaczało mieć telefon i GPS. Nie ma tego w swoim samochodzie. »
Niepodważalnego dowodu na niewinność Mathieu Baumela dostarcza m.in pokładowe kamery monitorujące przez dwa lata w pojazdach Dakar, na prośbę Davida Castery. „Od niedzielnego wieczoru prosiłem wszystkie moje zespoły o oczyszczenie terenu sceny, na którym wszyscy popełnili błąd, i nie znaleziono nic kompromitującego. Jakość obrazów jest optymalna, jestem z tego bardzo zadowolony. »
Być może cichy gniew Svena Quandta został wywołany nieszczęściami jego trzech hybryd Audi RS Q e-tron (biedni mechanicy w Peterhansel, ogrodnictwo w celu Sainz i Ekströma).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
JEAN MICHEL LEFEBVRE
03 o 01:2022
Zaskakujące ze strony przedstawiciela marki, która od dawna oszukuje (dieselgate) to trochę surrealistyczne!