Stéphane Peterhansel nigdy czegoś takiego nie widział w ciągu prawie 35 zim spędzonych na surfowaniu po wydmach Afryki, Ameryki Południowej i Arabii Saudyjskiej. „ Audi to duży dom, zauważa pan Dakar. To zero freestyle'u! Niemiecki rygor to nie tylko banał. » „Peter” mógł ocierać się o zespoły fabryczne, takie jak Mitsubishi czy Peugeot podobnie jak niemiecki zespół X-Raid z Mini, Francuz po raz pierwszy w swojej długiej karierze musi zmierzyć się z zespołem, w którym „wygłupianie się” tak naprawdę nie wchodzi w grę. Szary i czarny kolor samochodu oraz jego kombinacje podkreślają ambicje zespołu Audi Sport: praca nie musi wiązać się z jasnymi stronami rallye-nalot. Żadnej krytyki rekordzisty zwycięstw w Dakarze (14), ale prosta obserwacja. Firma z pierścieniami nie pozostawia niczego przypadkowi, o czym świadczą trzy zwycięstwa etapowe w styczniu ubiegłego roku (dwa dla Carlos Sainz, une pour Mattias Ekström). Pour une découverte, qui plus est avec un
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)