Oprócz piękna przecinanych krajobrazów, rallyeRajdy w ogóle, a Dakar w szczególności różnią się od wszystkich innych sportów motorowych dominującą rolą, jaką odgrywa nawigacja. Bo tak, fajnie jest mieć duży plac zabaw, ale jeśli nie wiesz, w którą stronę iść, marzenie zamienia się w koszmar. Wystarczy obejrzeć klipy wideo z Carlos Sainz (Audi) przez ostatnie dwa lata jechał zygzakiem jak szalony samochód sterowany radiem, żeby zrozumieć, do jakiego stopnia orientacja igra z nerwami zawodników, nawet tych najbardziej doświadczonych. Jednak przez cały czas uwaga skupiała się zbytnio na pilotach, de facto pozostawiając pracę drugich pilotów anonimową.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)