Azjaci Le Mans Seria (Asian LMS) żyje i ma się dobrze. Do kampanii 2019-20 na cały sezon zostanie zgłoszonych nie mniej niż 26 samochodów, z przewagą prototypów (17) nad dziewięcioma GT3. To o trzy załogi więcej niż w poprzednim sezonie.
Podczas otwarcia zaplanowanego w Szanghaju (Chiny, 22–24 listopada) będą tam obecne nowe LM P2. Będzie ich siedem, a reprezentowani będą czterej producenci: Oreca, Ligier, Dallara i Aurus 01 dla G-Drive Racing we współpracy z Algarve Pro Racing.
Zarejestrowana jest francuska drużyna. To Graff w klasie LM P3 z Normą M30 dla Érica Trouilleta, Sébastiena Page'a i Davida Droux, stałych bywalców Ultimate Cup Series. Inter Europol Competition przechodzi do kolejnej rundy i broni swojej koronacji.
Po stronie GT3 przewaga przypada na Ferrari 488 (4 egzemplarze), z czego trzy będą prowadzone przez oficjalnych przedstawicieli włoskiej marki: Davide Rigon (w HubAuto Corsa), Alessandro Pier Guidi (z Spirit of Race) i Antonio Fuoco (Car Guy, zwolennicy tytułu).
Sezon będzie rozgrywany na czterech torach. Poza Szanghajem azjatycki zespół LMS pojedzie na niedawny tor Tailem Bend (Australia), do Sepang (Malezja), a następnie rozegra finał w Buriram (Tajlandia).
Azjatycka seria Le Mans 2019-20 – Lista zgłoszeń:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)