Kwalifikacja do 4-godzinnego wyścigu czerwony Byk Ring (Austria) zaproponował wewnętrzny pojedynek w ramach Dragonspeed. Léo Roussel zdobył pole position za kierownicą samochodu nr 07 G-Drive Racing Oreca 22, pokonując okrążenie w czasie 1:18. Walka o pierwsze miejsce na starcie była zacięta z siostrzanym samochodem #435 Mikołaj Lapierre który nie powiódł się przy 5 tysięcznych.
Zespół United Autosports umieścił pierwszego Ligiera JS P217 na trzecim miejscu, a Filipe Albuquerque dobiegł do pole position ze stratą 4 dziesiątych do lidera Panis-Barthez Compétition prowadzonego przez Nathanaëla Berthona, któremu zabrakło ponad sekundy.
SMP Racing było odpowiedzialne za umieszczenie pierwszej Dallary P217 w pierwszej piątce wraz z debiutantem Egorem Orudzhevem, podobnie jak jego kolega z drużyny Matevos Isaakyan, z World Series Formula V8 3.5.
Wynik jest mieszany dla Graff Racing. O ile Oreca 07 nr 40 powierzona Gustavo Yacamanowi zajęła 6. miejsce, to siostrzany samochód nr 39 Enzo Guibberta po kilkukrotnym odwołaniu zajął ostatnie miejsce w tej kategorii.
Duqueine i Norma zdobywają punkty w LM P3
Sesja kwalifikacyjna LM P3 została przerwana przez utratę koła w modelu 3 6 Racing Ligier JS P360, prowadzonym przez Rossa Kaisera.
David Droux zdobył pole position w LM P3 za kierownicą Duqueine Engineering Norma M30 z czasem 1'25''870, zdobywając flagę w szachownicę. Najbliżej był Mikkel Jensen, jadąc na Ligierze JS P3 z nr 9 AT Racing, kończąc wyścig dwie dziesiąte straty. M. Racing – YMR zamyka pierwszą trójkę w kategorii z Normą M30 prowadzoną przez Yanna Ehrlachera, który zakończył wyścig ze stratą 4 dziesiątych.
Wayne Boyd ustanowił czwarty najszybszy czas w numerze 4 United Autosports Ligier, który rozbił się dziś rano podczas drugiego treningu. Dzięki Simonowi Gachetowi konkurs Panis Barthez Compétition znalazł się w pierwszej piątce w swojej kategorii.
Duch na imprezie w GTE
Spirit of Race zdominował debaty GTE. Andrea Bertolini umieścił Ferrari 488 GTE nr 51 na pole position w tej kategorii z czasem 1:28”297, pokonując siostrzany samochód Matta Griffina o prawie dwie dziesiąte.
Matteo Cairoli umieścił Porsche 911 RSR z Proton Competition na trzecim miejscu, 3 dziesiąte za benchmarkiem, przed JMW Motorsport Ferrari prowadzonym przez Jonny'ego Cockera. TO Aston Martin TF Sport i Beechdean AMR, którym powierzono odpowiednio Nicki Thiim i Darren Turner, uzupełnili listę o ponad pół sekundy do pole position. Sędziowie musieli kilkakrotnie odwoływać przejazdy ze względu na przekroczenie limitów torów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)