6 godzin Spa-H+4: Toyota nr 8 pozostaje pod kontrolą

Toyota TS050 Hybrid nr 8 marki Nakajima – Buemi – Davidson prowadzi w wyścigu 6 Hours of Spa na niecałe dwie godziny do końca. Bez zmian w GTE Pro, gdzie Ferrari utrzymuje przewagę.

opublikowany 06/05/2017 à 18:52

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

6 godzin Spa-H+4: Toyota nr 8 pozostaje pod kontrolą

Żółty Full Course wystawiony tuż po połowie rozdania kart na szczycie 6 Hours of Spa, ponieważ Toyota TS050 Hybrid n°8 de Nakajima – Bum – Davidsona przejął kontrolę nad wydarzeniem przeciwko duetowi nr 7 Kobayashiego - Conway, zjechał do boksów przed neutralizacją i tym samym stracił prowadzenie wybudowane w pierwszej części wyścigu.

Dwa japońskie LM P1 dzieliła mniej niż 5 cali, wciąż na korzyść numeru 8 przed numerem 7, przed wdrożeniem drugiego pełnego toru żółtego, po zejściu François Perrodo z toru. ( Oreca 07 n°28 – TDS Racing), który zakończył wyścig w ścianie opony. Francuzowi udało się zjechać swoim LM P2 z powrotem do boksów, co zostało naprawione, zanim Ben Hanley wrócił na tor.

La Toyota n°8 possède désormais plus de 40″ d’avance sur la n°7, elle-même 8″ devant la Porsche 919 Hybrid n°2 de Brendon Hartley. W rankingach znajduje się numer 919 Porsche 1 Hybrid André Lotterera, tracący ponad 50 cali trzecie miejsce. Stéphane Sarrazin (Toyota TS050 Hybrid nr 9) i Dominik Kraihamer (ENSO CLM P1/01 – ByKolles) uzupełniają ranking LM P1.

W LM P2 Nicolas Prost dowodził w tej kategorii swoim numerem 07 Oreca 31 – Vaillante Rebellion po wyprzedzeniu Pierre’a Thirieta (nr 07 Oreca 26 – G-Drive), ale podczas ostatniego zjazdu Prosta nałożono karę 10 cali za kontakt z Fordem GT -zatrzymywać się.

Alex Lynn ponownie wyprowadził G-Drive na prowadzenie w LM P2, mając 5 cali przewagi nad Nicolasem Prostem, podczas gdy Ho-Pin Tung podnosi Oreca 07 nr 38 – Jackie Chan DC Racing na trzecie miejsce.

Ferrari spieszyć się do sukcesu

W GTE Pro Ferrari 488 AF Corse nr 51 i 71 kontynuują dominację w wyścigu. Dwa włoskie GT, Pier Guidi i Bird, oddalone od siebie o niecałą sekundę, mają wygodną przewagę nad Fordem GT nr 66 firmy Johnson – Pla – Mücke.

Frédéric Makowiecki umieszcza pierwsze Porsche 911 RSR z numerem 91 na czwartym miejscu w tej kategorii, przed drugim Fordem GT z numerem 67 i Porsche 911 RSR z numerem 92 Kevina Estre. Obydwa Aston Martin Vantage podnosi tył.

Aston Martin pozostaje jednak mocno zakotwiczony na pierwszym miejscu w GTE Am z numerem 98 w Dalla Lana – Lamy – Lauda.

Ranking po czterech godzinach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz