Fernando Alonso chce wziąć udział w nowej erze wytrzymałości

Fernando Alonso nie kryje chęci wzięcia udziału w przyszłej epoce, która wkrótce powinna rozpocząć się połączeniem ACO i IMSA.

opublikowany 06/05/2020 à 14:15

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Fernando Alonso chce wziąć udział w nowej erze wytrzymałości

Mając przyszłość, która musi obejmować Hypercar i LMDh, międzynarodowa firma wytrzymałościowa może zapisać nową, ważną kartę w swojej długiej historii. Nowa kategoria LMH (Hypercar) musi pojawić się jako pierwsza w ACO / IMSA, zapoczątkowanego w ostatnich miesiącach, i może być okazją do ponownego znalezienia się na właściwej drodze Fernando Alonso.

Zapytany przez konto na Instagramie 24 godziny Le Mans, z pytaniami fanów, dwukrotna mistrzyni świata F1 i dwukrotny zwycięzca 24-godzinnego wyścigu Le Mans, nie kryje chęci odzyskania wytrzymałości.

„Ten projekt może zakończyć się sukcesem, jeśli znajdziesz zaangażowanie producentów, którzy mogą pochodzić z Ameryki, Azji, Europy, ale także prywatnych zespołów, samochodów klientów, analyse l’ex-pilote Toyota en WEC.

C’est quelque chose que je regarde avec intérêt pour le futur et comment cela va se développer. Pour l’Hypercar, je pense que c’est un pas en avant. Malheureusment, avec les retraits d’Audi et Porsche, le LM P1 était un peu faible. L’Hypercar pourrait apporter à nouveau de l’adrénaline dans la classe supérieure.

Dopóki w sieci jest kilka samochodów, nie ma znaczenia, czy są one służbowe, czy prywatne. Te wyścigi wytrzymałościowe zawsze dostarczają akcji i emocji aż do ostatniego okrążenia, ponieważ w tego typu wyścigach wszystko może się zdarzyć.

Myślę, że Hypercar to świetny projekt z różnymi rozwiązaniami. Wiem, że WEC radzi sobie teraz dobrze dzięki IMSA. W przyszłości jest wiele rzeczy, które poprawią wytrzymałość i chcę być tego częścią. »

Co z przyszłością w F1?

Hiszpan z uwagą śledzi także rozwój sytuacji w F1, w której w 2022 roku pojawią się zupełnie nowe przepisy techniczne, po przełożeniu ogłoszonym przez Liberty Media w obliczu kryzysu wynikającego z pandemii wirusa koronowego.

„Zawsze mówiłem: w 2021 roku obowiązują nowe przepisy w F1 i mógłbym tam pojechać, ponieważ potencjalnie byłoby większe zainteresowanie i bliżej samochody, przyznaje Alonso. Przepisy przesunięto na rok 2022, co w pewnym sensie jest złą wiadomością, ponieważ potrzebujemy bardziej zrównoważonych samochodów i jak najszybciej nowych przepisów.

Jest to jednak zrozumiałe, ponieważ w tej sytuacji nie było możliwości opracowania pojazdów jednomiejscowych. Jeśli chodzi o mnie, to mniej więcej wiem, co będę robić w przyszłym roku. Mam nadzieję, że wkrótce usłyszysz więcej. »

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz