Glickenhaus ujawnia więcej na temat swojego hipersamochodu 007 Le Mans

Kilka dni po ujawnieniu swojego 004C, SGC ogłasza charakterystykę swojego 007 i część schematu organizacyjnego.

opublikowany 11/02/2020 à 23:42

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Glickenhaus ujawnia więcej na temat swojego hipersamochodu 007 Le Mans

Dyskretnie, bez mówienia o tym Stabilny Cameron Glickenhaus kontynuuje prace nad swoim agentem 007, który spełnia wymagania przepisów Le Mans Hipersamochód.

Ważący 1100 kg samochód będzie napędzany 6-litrowym silnikiem V3.0 z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 840 KM, który zostanie opracowany specjalnie dla niego i będzie nosił oznaczenie Glickenhaus. Dowód, że dyskusje z Alfa Romeo nie udało się. Dla przypomnienia, nie będzie miał układu hybrydowego. Samochód będzie dostępny w sprzedaży za cenę dwóch milionów euro.

W komunikacie prasowym precyzuje motywacje amerykańskiego podmiotu, który wierzy, że obowiązujące nowe przepisy „pozwolą producentom takim jak SCG zaciekle walczyć o zwycięstwo na torze w La Sarthe. Aby sprostać temu wyzwaniu, zebraliśmy absolwentów F1 i LM P1. »

Zespołem projektowym odpowiedzialnym za przedstawione tutaj dokumenty kierują Michael Young i Jim Glickenhaus. Tak jak miało to miejsce od momentu powstania, Scuderia Cameron Glickenhaus będzie opierać się na tej samej strukturze, której ufa na Nürburgringu Wytrzymałość Seria (ex-VLN) i 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring, a mianowicie Podium Advanced Technologies.

Jeśli chodzi o schemat organizacyjny, szefem zespołu będzie Luca Ciancetti, który współpracuje z SCG od 2011 r. i był zaangażowany w projekty P4/5C i 003C, a także pełnił funkcję głównego inżyniera w programie 004.

Stanowisko menadżera zespołu zostanie powierzone Matteo Cavedoni, który dołączył do SCG w 2018 roku jako dyrektor sportowy programu 003C. Widziane o godz Toro RossoHonda McLaren Racing, HRT F1 Team, Toyota Motorsport GmbH ou encore chez Williams, Mark Tatham został mianowany głównym inżynierem projektu.

Przeszedł przez F1 lub nawet Nascar, Chris Hornby chapeautera l’installation moteur, alors que la partie châssis sera supervisée par Barry Harvey. Transfuge de Koennigsegg après cinq années passées au département composite chez Porsche, il a oeuvré en F1 chez Mercredes, Renault, Caterhama, Toyoty i McLarena. Ścieżka kariery dość podobna do Micka Lindleya (zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy), natomiast Massimiliano Turco (elektronika) broni interesów SCG od 2011 roku. Podobnie jak Igor Zanetti, powołany na stanowisko menedżera ds. silników i systemów sterowania.

W skład zespołu wchodzą także Vincenzo Filazzola, Marco Cova, Stefano Rapisarda, Kim Myklebust i Carlos Herrera Sanchez.

« Lubię powtarzać, że mierzymy się z czymś prawie niemożliwym, a potem upewnimy się, że nam się to uda, podkreśla Jesse Glickenhaus, założyciel i dyrektor SCG. Czasem chcę ponieść porażkę. Bo jeśli nie zawiodę, to dlatego, że marzyłem o zbyt małych marzeniach. Te niepowodzenia są lekcjami, które możemy wykorzystać do poprawy. Będziemy ścigać się w Le Mans jednym z najlepszych samochodów w stawce. Wyścig można przegrać na tysiące sposobów, a wygrać go tylko w jeden. Miejmy nadzieję, że wygramy. »

Przeprowadzono już badania w tunelu aerodynamicznym, a w tym miesiącu planowane są dalsze, bardziej szczegółowe badania. Celem jest ukończenie projektu do czerwca, zakończenie budowy w sierpniu, a odbiór końcowy we wrześniu. Ustalono zatem już, że agent 007 nie będzie mógł zaprezentować się na starcie 6-godzinnego wyścigu na Silverstone (5 września), czyli rundy otwierającej sezon 2020–2021.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz