Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche 919 Hybrid continuent de se battre pour la première place du classement général au terme de la 4e heure au Nürburgring (Allemagne). Earl Bamber a repris l’avantage sur la n°2 en dépassant la n°1 de Nick Tandy au premier virage, mais le Britannique est resté au contact du Néo-Zélandais et a profité d’un tête-à-queue de Tor Graves sur la n°24 CEFC Manor TRS Racing à la dernière chicane pour réaliser un dépassement à la fin de la 4e heure de course.
#24 @ManorWEC rozpiętość i na szczęście dwa @Zespół Porsche Hybrydy udało się przebić i kontynuować!#6hNurburgring pic.twitter.com/WBTv9X8Qu3
— FIA WEC (@FIAWEC) 16 lipca 2017
Toyota marque le pas en accusant désormais près d’une minute de retard avec la TS050 Hybrid n°7 de Mike'a Conwaya. Siostrzany samochód Anthony'ego Davidsona z numerem 8 pozostaje 4., 5 okrążeń za liderami.
Jackie Chan DC Racing zachowuje kontrolę nad LMP2, a numer 38 powierzono teraz Thomasowi Laurentowi, który ma ponad minutę przed zespołem Vaillante Rebellion nr 31 Filipe Albuquerque. Siostrzany samochód nr 37 stracił jednak kilka miejsc wraz z przejazdem Davida Chenga. Zespół Vaillante Rebellion nr 13 prowadzony przez Luisa Felipe Deraniego uzyskał przewagę nadAlpine Nr 36 autorstwa Matthew Rao i obecnie zajmuje tymczasowe podium w tej kategorii.
Ferrari i AF Corse objęli prowadzenie w GTE Pro za kierownicą F488 GTE nr 51 Jamesa Calado, który miał ponad 20 sekund przewagi nad Porsche 911 RSR Frédérica Makowieckiego i Michaela Christensena. TO Aston Martin Marco Sorensen i Daniel Serra zamykają pierwszą piątkę w kategorii, wyprzedzając Fordy GT Oliviera Pla i Andy'ego Priaulxa. Sprawa nr 67 jest przedmiotem dochodzenia w związku z lekkim kontaktem z Porsche nr 1.
Porsche Dempsey Proton Racing z numerem 77 pozostaje na czele GTE Am z Christianem Riedem za kierownicą, zagrożonym powrotem Astona Martina z numerem 98 powierzonego Paulowi Dalla-Lanie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)