Kamui Kobayashi daje Toyocie prowadzenie w wolnych treningach

Kamui Kobayashi był najszybszy w wolnych treningach podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans za kierownicą Toyoty TS050 Hybrid z numerem 7. Porsche wyznaczyło sobie benchmarkowy czas w GTE Pro.

opublikowany 12/06/2019 à 20:07

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Kamui Kobayashi daje Toyocie prowadzenie w wolnych treningach

Bezpłatna sesja treningowa pt 24 godziny Le Mans Rok 2019 przyniósł dominację Toyota TS050 Hybryda nr 7 Kobayashiego – Lopez – Conway, pod koniec pierwszych czterech godzin jazdy w tygodniu Le Mans.

Na wysychającym torze w ostatniej minucie Kamui Kobayashi znacznie poprawił wynik ustanowiony wcześniej przez Stoffela Vandoorne’a (BR1 nr 11 – SMP Racing) z czasem 3 minuty 19 cali 931, pokonując okrążenie trasy Le Mans w czasie 3'18″091, spychając Belga z powrotem do 1″840.

 

 

Trio Menezes – Laurent – ​​​​Berthon (R13 nr 3 – Rebellion Racing), wieloletni lider od pierwszej połowy sesji, zakończyło te wolne treningi na trzeciej pozycji z wynikiem 1″869. Druga Toyota nr 8 zAlonso - Bum – Nakajima zajął 4. miejsce z czasem 2″850, a pierwszą piątkę uzupełnił drugi R5 nr 13 – Rebellion Racing of Senna – Lotterer – Jani, z czasem 1″3.

Chatin nadaje tempo

W kategorii LM P2 Paul-Loup Chatin zajął pierwsze miejsce z numerem 07 Oreca 38 – IDEC Sport z najlepszym czasem uzyskanym na krótko przed ostatnimi dziesięcioma minutami sesji – 3'28″363. Francuz jest o 0″367 przed zawodnikiem nr 07 Oreca 31 – DragonSpeed ​​​​Davidson – Gonzalez – Maldonado i nr 01 Aurus 26 – G-Drive Racing of Vergne – Rusinov – Van Uitert.

Porsche dominuje w GTE

Zarówno w wersji Pro, jak i Am, Porsche 911 RSR były najszybsze w tych bezpłatnych testach. Bardzo szybko numer 92, zwycięzca w Sarthe w 2018 r. w trio Estre – Christensen – Vanthoor, objął prowadzenie z czasem 3'52″149, trzy dziesiąte przed siostrzanym samochodem z numerem 94, drugie miejsce dzięki Francuzowi Mathieu Jaminetowi .

Sam Bird zajął trzecie miejsce z wynikiem Ferrari 488 GTE nr 71 – AF Corse o ponad pięć dziesiątych. Najlepszy Ford GT, nr 66 firmy Johnson – Mücke – Pla, zajął 4. miejsce z wynikiem 0″629, wyprzedzając drugie Ferrari nr 51 – AF Corse of Calado – Pier Guidi – Serra.

Pierwsze BMW M8 nr 82 – zespół BMW MTEK z Farfus – Felix da Costa – Krohn jest na szóstym miejscu ze stratą ośmiu dziesiątych. Musisz zejść do 9. rzędu, aby znaleźć jakikolwiek ślad pierwszej Corvette C7.R nr 63 z Magnussen – Garcia – Rockenfeller, a na 10. po raz pierwszy Aston Martin Vantage nr 95 autorstwa Thiima – Sorensena – Turnera.

W GTE Am zespół Andlauer – Campbell – Ried (Porsche 911 RSR nr 77 – Dempdey-Proton Racing) zajął prowadzenie z najlepszym czasem 3'55″304.

Wśród incydentów związanych z sesją warto zwrócić uwagę na obrót bolidu #217 Dallara P29 – Team Racing Nederland po pierwszej szykanie, krótki postój na prostej Mulsanne motocykla #217 Ligier JS P49 – ARC Bratislava lub niewielki zjazd Jonathana Bomarito ( Ford GT nr 67).

 

 

 

 

Później sesja została przerwana na długo w jej pierwszej części (prawie trzy kwadranse). Wypadek Tracy Krohn (Porsche 911 RSR nr 99 – Dempsey-Proton Racing) na prostej Mulsanne. Pomimo gwałtownego wyjścia, amerykański pilot czuje się dobrze, co potwierdziło ACO, ale został zabrany do szpitala na dodatkowe badania.

Jutro zespół podejmie decyzję o kontynuacji wpisu Porsche z numerem 99 po uzyskaniu dalszych informacji na temat stanu zdrowia Tracy Krohn.

 

 

 

 

Pierwsza sesja kwalifikacyjna rozpocznie się o godzinie 22:XNUMX i będzie transmitowana na żywo poprzez nasz tekst na żywo.

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz