Bezpłatna sesja treningowa pt 24 godziny Le Mans Rok 2019 przyniósł dominację Toyota TS050 Hybryda nr 7 Kobayashiego – Lopez – Conway, pod koniec pierwszych czterech godzin jazdy w tygodniu Le Mans.
Na wysychającym torze w ostatniej minucie Kamui Kobayashi znacznie poprawił wynik ustanowiony wcześniej przez Stoffela Vandoorne’a (BR1 nr 11 – SMP Racing) z czasem 3 minuty 19 cali 931, pokonując okrążenie trasy Le Mans w czasie 3'18″091, spychając Belga z powrotem do 1″840.
.@Toyota_Hybrid #7 na pokładzie z @kamui_kobayashi !# LeMans24 BEZPŁATNA PRAKTYKA
#WEC #SuperFinał pic.twitter.com/26QF4IkG2I- 24-godzinny wyścig Le Mans (@ 24hoursoflemans) 12 czerwca 2019 r.
Trio Menezes – Laurent – Berthon (R13 nr 3 – Rebellion Racing), wieloletni lider od pierwszej połowy sesji, zakończyło te wolne treningi na trzeciej pozycji z wynikiem 1″869. Druga Toyota nr 8 zAlonso - Bum – Nakajima zajął 4. miejsce z czasem 2″850, a pierwszą piątkę uzupełnił drugi R5 nr 13 – Rebellion Racing of Senna – Lotterer – Jani, z czasem 1″3.
Chatin nadaje tempo
W kategorii LM P2 Paul-Loup Chatin zajął pierwsze miejsce z numerem 07 Oreca 38 – IDEC Sport z najlepszym czasem uzyskanym na krótko przed ostatnimi dziesięcioma minutami sesji – 3'28″363. Francuz jest o 0″367 przed zawodnikiem nr 07 Oreca 31 – DragonSpeed Davidson – Gonzalez – Maldonado i nr 01 Aurus 26 – G-Drive Racing of Vergne – Rusinov – Van Uitert.
Porsche dominuje w GTE
Zarówno w wersji Pro, jak i Am, Porsche 911 RSR były najszybsze w tych bezpłatnych testach. Bardzo szybko numer 92, zwycięzca w Sarthe w 2018 r. w trio Estre – Christensen – Vanthoor, objął prowadzenie z czasem 3'52″149, trzy dziesiąte przed siostrzanym samochodem z numerem 94, drugie miejsce dzięki Francuzowi Mathieu Jaminetowi .
Sam Bird zajął trzecie miejsce z wynikiem Ferrari 488 GTE nr 71 – AF Corse o ponad pięć dziesiątych. Najlepszy Ford GT, nr 66 firmy Johnson – Mücke – Pla, zajął 4. miejsce z wynikiem 0″629, wyprzedzając drugie Ferrari nr 51 – AF Corse of Calado – Pier Guidi – Serra.
Pierwsze BMW M8 nr 82 – zespół BMW MTEK z Farfus – Felix da Costa – Krohn jest na szóstym miejscu ze stratą ośmiu dziesiątych. Musisz zejść do 9. rzędu, aby znaleźć jakikolwiek ślad pierwszej Corvette C7.R nr 63 z Magnussen – Garcia – Rockenfeller, a na 10. po raz pierwszy Aston Martin Vantage nr 95 autorstwa Thiima – Sorensena – Turnera.
W GTE Am zespół Andlauer – Campbell – Ried (Porsche 911 RSR nr 77 – Dempdey-Proton Racing) zajął prowadzenie z najlepszym czasem 3'55″304.
Wśród incydentów związanych z sesją warto zwrócić uwagę na obrót bolidu #217 Dallara P29 – Team Racing Nederland po pierwszej szykanie, krótki postój na prostej Mulsanne motocykla #217 Ligier JS P49 – ARC Bratislava lub niewielki zjazd Jonathana Bomarito ( Ford GT nr 67).
#WEC Powtórna rozgrywka: @RacingTeamNL #LEMANS24 pic.twitter.com/Gbgh1485lc
- WEC (@FIAWEC) 12 czerwca 2019 r.
Jonathan Bomarito wysiada z numerem 67 Per #LEMANS24 #wec #superfinał pic.twitter.com/Kx8BMBtRke
- 24-godzinny wyścig Le Mans (@ 24hoursoflemans) 12 czerwca 2019 r.
Później sesja została przerwana na długo w jej pierwszej części (prawie trzy kwadranse). Wypadek Tracy Krohn (Porsche 911 RSR nr 99 – Dempsey-Proton Racing) na prostej Mulsanne. Pomimo gwałtownego wyjścia, amerykański pilot czuje się dobrze, co potwierdziło ACO, ale został zabrany do szpitala na dodatkowe badania.
Jutro zespół podejmie decyzję o kontynuacji wpisu Porsche z numerem 99 po uzyskaniu dalszych informacji na temat stanu zdrowia Tracy Krohn.
Aktualizacja: Kierowca jest przytomny i w dobrym nastroju. Zostanie zabrany do szpitala na badania profilaktyczne.
— WEC (@FIAWEC) 12 czerwca 2019 r.
Pierwsza sesja kwalifikacyjna rozpocznie się o godzinie 22:XNUMX i będzie transmitowana na żywo poprzez nasz tekst na żywo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)