EoT i BoP nieznacznie zmodyfikowane po dniu testowym

Ilości paliwa przewożonego przez prototypy LM P1 i GTE zostały zaktualizowane po dniu testowym 24-godzinnego wyścigu Le Mans 2019.

opublikowany 05/06/2019 à 14:23

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

EoT i BoP nieznacznie zmodyfikowane po dniu testowym

Zespoły wciąż uczą się z Dnia Testowego 24 godziny Le Mans W 2019 roku Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) dokonała pierwszych modyfikacji w przepisach dotyczących równoważności technologii (EoT) dla LM P1.

Les quantités de carburant seront les suivantes : 50,8 kg d’essence par relais pour les moteurs atmosphériques LM P1 Non Hybride, 48,4 kg pour les blocs turbo LM P1 Non Hybride et seulement 35,1 kg pour les Toyota hybrydy. 

Średnica ogranicznika paliwa wynosi teraz 22,3 mm dla silników wolnossących, 21,75 mm dla turbosprężarek i 19 mm dla Toyoty. 

Potwierdzono również maksymalne ilości paliwa dla GTE Pro i Am: 97 litrów dlaAston Martin Vantage, 91 litrów dla BMW M8, 95 litrów dla Corvette C7.R, 88 litrów dla Ferrari 488 GTE EVO, 96 litres pour la Ford GT et 99 litres pour la Porsche 911 RSR.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz