Le Mans – Toyota utrzymuje przewagę na rozgrzewce

Kazuki Nakajima był odpowiedzialny za ustanowienie wzorca podczas rozgrzewki w Toyocie z numerem 8, poprzedzającej wyścig z numerem 7 zdobywcy pole position Kamui Kobayashiego.

opublikowany 17/06/2017 à 10:05

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Le Mans – Toyota utrzymuje przewagę na rozgrzewce

Kazuki Nakajima czekaliśmy na koniec rozgrzewki 24 godziny Le Mans pour signer le meilleur temps de la séance en bouclant un tour en 3’18’’308 au volant de la Toyota n°8. Le Japonais a précédé de 3 dixièmes son compatriote Kamui Kobayashi na pozycji nr 7, ten ostatni jest autorem tyczki z czasem 3’14”791.

Porsche était en tête à quelques minutes de la fin, mais la 919 Hybrid n°1 de Nick Tandy doit se contenter de la 3e position à 1’’8 de la première TS050 Hybrid. La LMP1 allemande devance la Toyota n°9 de Lapierre-Kunimoto-Lopez.

W LMP2 Alex Lynn był odpowiedzialny za ustanowienie najlepszego czasu w tej kategorii, osiągając czas 3'27''096 za kierownicą G-Drive Racing Oreca 07 nr 26. Rebelia Vaillante jest najbliżej, ze stratą ponad 2 sekund, co stanowi 31. miejsce Prost-Senna-Canal przed numerem 13 Piquet Jr-Heinemeier Hansson-Beche.

Enzo Guibbert napotkał problem z czujnikiem pedału przyspieszenia w Graff Racing Oreca 07 z numerem 39, ale to Idec Sport Racing miał najbardziej skomplikowaną sesję testową, gdy Paul wypadł z toru Lafargue za kierownicą Ligiera JS P217 z numerem 17 w Porsche rogi. Czoło LMP2 zostało uszkodzone w wyniku kontaktu z szyną.

 

 

Załogi GTE nie napotkały podczas rozgrzewek większych problemów. Tylko Romain Brandela obrócił się na korwecie Larbre Compétition.

Ryan Briscoe był odpowiedzialny za ustanowienie wzorcowego czasu dla GTE Pro, osiągając czas 3'51''789 za kierownicą Forda GT nr 69. Kévin Estre był najbliżej, tracąc niecałą sekundę do Porsche nr 92, które poprzedza trzy inne Fordy GT. Pierwszy Ferrari, nr 488 F82 Risi Competition firmy Vilander-Fisichella-Kaffer, uplasował się na 6. miejscu. Korwety i Aston Martin są dalej w tyle.

W GTE Am najlepszy czas uzyskał Andrea Bertolini z czasem 3:55 w Ferrari nr 575 DH Racing.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz