Ustanowiony w tym roku w kategorii LM P1, aby maksymalnie poprawić wyniki i dać jak największe szanse wszystkim zawodnikom, zaprezentowano Handicap Sukcesu (odzwierciedlający karę za różne czynniki nałożone w zależności od wyników wyścigów). w tym roku, co dotyczy rundy Fuji w Japonii (6 października).
Fort logiquement après son succès de Silverstone, la Toyota TS050 Hybryda nr 7 Mike'a Conwaya - Kamui Kobayashi – Josés Maria Lopez zostanie najbardziej ukarany, ponieważ dostępna energia z ERS wyniesie 3,02 MJ/okrążenie w porównaniu z 3,34 na 8. miejscu Brendon Hartley - Sébastien Buemi - Kazuki Nakajima.
Model TS050 nr 7 będzie również korzystał z mniejszej ilości energii kopalnej dostępnej na obrót (44,3 MJ/obrót w porównaniu z 44,9 w przypadku modelu nr 8). Przepływ paliwa będzie również niższy w przypadku liderów mistrzostw i wyniesie 76,4 kg/h w porównaniu do 77,4 kg/h na pozycji 8, a maksymalna ilość paliwa w sztafecie osiągnie wartość szczytową 33,5 kg w porównaniu do 34 kg w przypadku pozycji nr 7. Ogranicznik paliwa w modelu nr 7 będzie miał 19,95 mm w porównaniu do 20,10 mm w modelu nr 7.
Dane do porównania z początkowymi wartościami z Silverstone, ustawionymi dla dwóch hybryd TS050 na 60,1 MJ/okrążenie dostępnej energii kopalnej na okrążenie, przepływ paliwa 80 kg/h, 35,1 kg paliwa na przekaźnik i wyświetlany ogranicznik tankowania przy 20,40 mm.
Te modyfikacje powinny karać numer 7 karą 1″4 na okrążenie w porównaniu do 1″ w przypadku numeru 8.
W klanie niehybrydowym wartości przepływu paliwa, ilości paliwa na przekaźnik i kołnierze nie zmieniają się, zarówno dla LM P1 napędzanego jednostką turbo, jak i tych z silnikiem atmosferycznym, ale masy jednak minimalne wymagania ulegną zmianie.
Rebellion R13 waży jeden kilogram (825 kg), podczas gdy Ginetta G60-LT-P1 – Team LNT wyświetli na skali 833 kg dla numeru 6 (wartość bazowa na Silverstone) i 867 kg dla numeru 5, ze względu na jego wynik z języka angielskiego. Rebelia powinna stracić 0″03 na okrążeniu w porównaniu do 0″66 w przypadku Ginetty nr 5.
Należy pamiętać, że bilans wydajności w GTE Pro nie ulegnie zmianie, podczas gdy Aston Martin, Ferrari et Porsche perdront 20 kg en GTE Am pour des questions de sécurité au niveau de la dégradation des pneus.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)