Po Fuji (Japonia) WEC skorygowała swoją równoważność technologiczną dla następnej rundy, która odbędzie się w weekend 17 listopada w Szanghaju (Chiny). Prywatne zespoły LMP1 skarżyły się w szczególności na konieczność ekonomicznej jazdy i oszczędzania paliwa w celu przestrzegania limitów zużycia na okrążenie. Dlatego kierowcy musieli zdjąć nogę z pedału przyspieszenia na długo przed rozpoczęciem fazy hamowania.
Zużycie paliwa na okrążenie zostanie zwiększone o 9,9% w przypadku silników turbo i 8,5% w przypadku jednostek atmosferycznych.
La nouvelle EoT a ainsi été mise en place afin de réduire ce phénomène de « lift and coast », ce qui permettra notamment de réduire encore l’écart de performances entre les LMP1 non hybrides et les Toyota TS050 Hybrid. Lors de la dernière épreuve au Japon, les prototypes japonais avaient signé un doublé en reléguant la première Rebellion R13 à 4 tours.
W GTE Pro wprowadzono dwie zmiany. Tam Ferrari 488 GTE EVO waży 5 kilogramów przy niewielkiej redukcji mocy silnika. Ze swojej strony wiadomości Aston Martin Vantage zdejmuje ze skali 6 kilogramów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)