Toyota ma kłopoty w Meksyku

Stéphane Sarrazin wypadł z toru za kierownicą Toyoty nr 6 podczas zbiorowych testów przed 6-godzinnym wyścigiem w Meksyku. Timo Bernhard był najszybszy w sesji w Porsche nr 1.

opublikowany 01/09/2016 à 17:59

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Toyota ma kłopoty w Meksyku

Podczas gdy padok WEC s’est entraîné à la nouvelle piste de l’Autodromo Hermanos Rodriguez qui accueille ce week-end les 6 Heures de Mexico lors d’une séance d’essais collectifs, Stéphane Sarrazin a provoqué un drapeau rouge en sortant de la piste au volant de la Toyota n°6 qu’il partage avec Mike'a Conwaya et Kamui Kobayashi po obróceniu się w ostatnim zakręcie.

Jeśli Francuz wyszedł z wypadku bez szwanku, hybryda TS050 doznała znacznych uszkodzeń przodu i tyłu. Uszkodzony jednokadłubowiec, dzień dla numeru 6 dobiegł końca. Zespół rozpoczyna gruntowne prace związane z mechaniką, aby samochód był gotowy przed trzecią wolną sesją treningową jutro rano.

Timo Bernhard a signé le meilleur temps de la séance avec un chrono de 1’26’’847 effectué sur la Porsche 919 Hybrid n°1. L’Allemand a devancé l’Audi R18 de Loic Duval które poprzedziło drugie Porsche prowadzone przez Romaina Dumasa, natomiast drugie Audi uzupełniło czołowy kwartet.

René Rast był najszybszy w klasie LMP2 w bolidzie nr 05 G-Drive Racing Oreca 26-Nissan. Gianmaria Bruni ustanowiła pierwszy benchmark GTE Pro na platformie Ferrari 488 nr 51 AF Corse, a najlepszy czas w GTE Am za kierownicą KCMG Porsche 911 RSR ustanowił Wolf Henzler.

Wyniki testów 6-godzinnego wyścigu w Meksyku

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz