Podczas gdy padok WEC s’est entraîné à la nouvelle piste de l’Autodromo Hermanos Rodriguez qui accueille ce week-end les 6 Heures de Mexico lors d’une séance d’essais collectifs, Stéphane Sarrazin a provoqué un drapeau rouge en sortant de la piste au volant de la Toyota n°6 qu’il partage avec Mike'a Conwaya et Kamui Kobayashi po obróceniu się w ostatnim zakręcie.
Jeśli Francuz wyszedł z wypadku bez szwanku, hybryda TS050 doznała znacznych uszkodzeń przodu i tyłu. Uszkodzony jednokadłubowiec, dzień dla numeru 6 dobiegł końca. Zespół rozpoczyna gruntowne prace związane z mechaniką, aby samochód był gotowy przed trzecią wolną sesją treningową jutro rano.
Timo Bernhard a signé le meilleur temps de la séance avec un chrono de 1’26’’847 effectué sur la Porsche 919 Hybrid n°1. L’Allemand a devancé l’Audi R18 de Loic Duval które poprzedziło drugie Porsche prowadzone przez Romaina Dumasa, natomiast drugie Audi uzupełniło czołowy kwartet.
René Rast był najszybszy w klasie LMP2 w bolidzie nr 05 G-Drive Racing Oreca 26-Nissan. Gianmaria Bruni ustanowiła pierwszy benchmark GTE Pro na platformie Ferrari 488 nr 51 AF Corse, a najlepszy czas w GTE Am za kierownicą KCMG Porsche 911 RSR ustanowił Wolf Henzler.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)