Toyota prowadzi EL1 w Fuji

Pierwsza darmowa sesja treningowa przed 6-godzinnym wyścigiem Fuji została zdominowana przez dwie Toyoty TS050 Hybrid.

opublikowany 12/10/2018 à 06:07

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Toyota prowadzi EL1 w Fuji

Przerwana na prawie 30 minut z powodu wibratora, ale odpowiednio przedłużona, pierwsza darmowa sesja treningowa przed 6-godzinnym wyścigiem Fuji, czwarta runda zawodów WEC, a été dominée par les deux Toyota TS050 Hybrid.

Mimo że nowy EoT był obciążony o 26 kg, Japończycy byli o ponad sekundę za konkurencją, a przewaga przypadła numerowi 8. Za kierownicą tego ostatniego, z którym dzieli Fernando Alonso et Kazuki Nakajima, Sébastien Buemi przejechał okrążenie toru Fuji Speedway w czasie 1:25. Nr 847 z Mike'a Conwaya-José Maria Lopez-Kamui Kobayashi następuje przy 0”5.

W klanie LM P1 Non-Hybrid był to BR1-AER nr 11 Michaiła Aleshina-Jensona Buttona-Witalija Pietrowa, który wyróżniał się z czasem 1:26”890, 1”043 od znaku referencyjnego. Ale dwa Rebellion R13 podążają za 0”3 i 0”7. Z drugiej strony BR1-Gibson nr 10 firmy DragonSpeed ​​i CLM P1/01 firmy ByKolles są opóźnione o 3”2 i 4”4.

Ten ostatni miał nawet trudności z pozbyciem się najszybszego LM P2, kategorii zdominowanej dziś rano przez Oreca 07 z numerem 28 z TDS Racing, powierzonego w ten weekend Matthieu Vaxivière’owi, François Perrodo i Jean-Ericowi Vergne’owi. Jej czas 1:30:360 spadł do reszty stawki o ponad sekundę. Pierwszą trójkę uzupełniają dwie inne Oreca, a mianowicie numer 38 Jackie Chan DC Racing (Aubry-Richelmi-Tung) i numer 31 DragonSpeed ​​(Maldonado-Davidson-Gonzalez), który wyprzedza Dallarę P217 nr 29 iAlpine A470 nr 36.

En GTE Pro, malgré une BoP très pénalisante, la Ford GT n°66 de Stefan Mücke-Olivier Pla s’est hissée au sommet de la feuille des temps en 1’38 »555. L’américaine devance les deux Porsche 911 RSR de Bruni-Lietz et Christensen-Vanthoor. La meilleure Aston Martin Vantage AMR i BMW M8 GTE to 0”9 i 1”1. Bawarczyk, choć znacznie lżejszy, nadal wydaje się mieć trudności.

Wreszcie najlepszy czas w GTE Am uzyskał w ostatnich chwilach Aston Martin z numerem 98 z Dalla Lana-Lamy-Lauda, ​​który poprzedza Porsche 911 RSR liderów mistrzostw, czyli numer 77 wystawiony przez Dempseya -Proton Racing dla Juliena Andlauera, Matta Campbella i Christiana Rieda.

Druga darmowa sesja treningowa zaplanowana jest na 8:30 czasu francuskiego.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz