Toyota i Porsche na pole position w Fuji

Kwalifikacje do 6-godzinnego wyścigu w Fuji nie były tak konkurencyjne, jak oczekiwano, a Toyota i Porsche potwierdziły hierarchię ustaloną podczas wolnych treningów.

*/

opublikowany 05/10/2019 à 07:24

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Toyota i Porsche na pole position w Fuji

Jeśli koniec wyścigu mógłby odbyć się w deszczu, to w pięknym słońcu i przed dobrze widoczną górą Fuji, które zakwalifikowały się do 6-godzinnego wyścigu Fuji, drugiej rundy zawodów WEC 2019-2020.

Au terme d’une séance interrompue par un drapeau rouge suite à l’arrêt sur la piste, après un tête-à-queue, de la Ginetta G60 LT P1 n°6, la Toyota n°8 s’est adjugé la pole position grâce à un chrono moyen de 1’24 »822 signé par Brendon Hartley et Kazuki Nakajima. Pierwszy rząd będzie w 100% Toyota, numer 7 Kobayashiego-Conway następny o 0”817.

Podczas gdy niektórzy widzieli walkę o pole position ze względu na handicap sukcesu karzący dwie hybrydy TS050, Rebelia nr 1 jest dopiero czwarta z wynikiem 1”137. Trio Senna-Nato-Menezes zostało pokonane przez najszybszego z dwóch Ginetta G60 LT P1, a mianowicie Simpson-Robertson-Smith z numerem 6, który stracił 1”067 w czasie referencyjnym. Co ciekawe, ten ostatni jest zatem szybszy niż numer 5 Orudzhev-Hanley-Ghiotto, spadł do 1”910.

W LM P2, dyskretnie do tej pory, zespół Jackie Chan DC Racing ustanowił najlepszy czas – 1’29”302 – dzięki Ho-Pin Tunga i Gabriela Aubry’ego. Na drugim miejscu znajdziemy na poziomie 0 United Autosports, który pokłada zaufanie w Albuquerque-Jarvis-Hanson, natomiast czołową trójkę zamyka 415 Jota Sport, za kierownicą której zarejestrowany jest Davidson-Gonzalez-Felix da Costa. Nieco walczący,Alpine A470 nr 36 jest szósty, ale liczy na jednorodność swojej załogi, aby jutro po południu awansować w hierarchii.

Sans surprise au vu des performances entrevues lors des essais libres, Porsche s’est adjugé la pole position en GTE Pro. Et ce grâce à la n°91 de Gianmaria Bruni-Richard Lietz, créditée d’un . Mais la séance n’a pas été de tout repos pour l’équipe allemande, puisque Michael Christensen – vraisemblablement victime d’une crevaison ou d’un bris de suspenson – a terminé son run dans les piles de pneus. Suivent la Ferrari 488 GTE nr 51 autorstwa Calado-Pier Guidi iAston Martin Vantage AMR nr 95 od Sorensen-Thiim, które odpowiednio tracą tylko… 0”041 i 0”110. Ostatecznie wszystkie samochody w danej kategorii są pogrupowane w pięć dziesiątych.

Pozostając w tyle na Silverstone, Porsche nr 57 z Team Project 1 dobrze odzyskało siły. Trio Fraga-Bleekemolen-Keating zdobyło pole position w czasie 1"38 przed załogą TF Sport Aston Martin Vantage AMR powierzoną Yoluc-Adamowi-Eastwoodowi. Na trzecim miejscu, pomimo 733-kilogramowego balastu, plasuje się Ferrari 30 GTE nr 488 wystawione przez AF Corse dla Collarda-Perrodo-Nielsena.

Start wyścigu nastąpi jutro o godzinie 4:00 czasu francuskiego.

*/

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz