Toyota utrzymuje kontrolę w połowie wyścigu na torze Spa

Po trzech godzinach wyścigów Toyota nadal prowadzi w wyścigu 6 Hours of Spa, z hybrydami TS050 nr 8 i 7 na czele. Ferrari kontroluje GTE Pro.

opublikowany 06/05/2017 à 17:40

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Toyota utrzymuje kontrolę w połowie wyścigu na torze Spa

La première moitié des 6 Heures de Spa a largement souri au Toyota Gazoo Racing. Passé en tête dans le premier relais, TS050 Hybrid nr 7 z duetu Kobayashiego - Conway nadal kontrolował wydarzenie.

Sieroty José Marii Lopeza, Conwaya i Kobayashiego uzyskały ponad 25-calową przewagę nad drugim TS050 Hybrid nr 8 firmy Davidson – Bum – Nakajima.

Mais la course a été placée sous régime de Full Course Yellow il y a quelques instants après l’arrêt en piste de la Porsche 911 RSR – Gulf Racing UK. Si la Toyota de tête venait de réaliser son arrêt, la Toyota n°8 et les deux Porsche 919 Hybrid ont profité de cette séquence pour repasser par la voie des stands.

Toyota z numerem 8 objęła prowadzenie w wyścigu z około dwudziestoma sekundami przewagi nad numerem 7. Porche nr 1 i nr 2 podążają za nimi w rozmiarach 35 i 42 cali, ale zatrzymanie nr 1 zostało objęte dochodzeniem. Trzecia Toyota TS050 Hybrid z numerem 9, prowadzona przez Yuji Kunimoto, pozostaje na 5. miejscu, wyprzedzając ENSO CLM P1/01 zespołu ByKolles.

Walka pozostaje zacięta w LM P2, gdy duet G-Drive Racing – Vaillante Rebellion kontynuuje walkę o pierwsze miejsce w kategorii, niewielka różnica między Oreca 07 nr 26 Pierre’a Thirieta i Oreca 07 nr 31 Nicolasa Prost. W rankingach podążają dwaj zawodnicy Jackie Chan DC Racing Oreca.

Ferrari stawia swoje piętno

W GTE Pro dwa Ferrari 488 AF Corse nr 71 Davide Rigon i nr 51 Alessandro Pier Guidi Utrzymuj tempo, mając solidną przewagę nad brytyjskim Fordem GT nr 66 Chip Ganassi Racing Team należącym do Billy’ego Johnsona.

W tabeli znajdują się dwa Porsche 911 RSR Richarda Lietza i Michaela Christensena, przed Fordem GT z numerem 67 Luisa Felipe Deraniego i dwoma Aston Martin Vantage pozostaje daleko w tyle w tej belgijskiej imprezie.

Z drugiej strony brytyjska marka dominuje w GTE Am z numerem 98 Mathiasa Laudy przed Porsche 911 RSR z numerem 77 Dempsey-Proton Racing Matteo Cairoli, które poprzedzało Ferrari 488 z numerem 61 Clearwater Racing przed ten ostatni zatrzymał się. .

Klasyfikacja w połowie wyścigu

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz