Après s’être imposés à Dijon, Anthony Beltoise et Henry Hassid ont remporté le week-end dernier la Course 1 disputée au Val de Vienne au volant de la Porsche 997 GT3 de l’écurie Pro GT by Alméras. Henry Hassid a pris l’avantage sur la seconde Porsche de Pro GT où Jean-Claude Police s’était élancé depuis la pole. La n°3 a échoué finalement au pied du podium tandis que la bataille pour la première place s’est disputée entre Henry Hassid et Gilles Vannelet qui avait pris la tête de la course à bord de la Mercedes SLS AMG GT3 Sebastiena Loeb Wyścig przed poddaniem się na szóstym okrążeniu. Podium uzupełniło Audi R8 LMS Davida Hallydaya i Stéphane’a Ortelliego.
Po Audi i Porsche, Ferrari jest trzecim producentem, który wygrał w tym sezonie, po dublecie Sofrev ASP osiągniętym w drugim wyścigu. Trzy Ferrari 2 szybko znalazły się w czołówce, zwłaszcza dzięki doskonałemu startowi Morgana Moullina-Trafforta, który startował dopiero z dziewiątego miejsca. Wraz z Ludoviciem Badeyem i Olivierem Panisem F458 goniły Porsche Anthony'ego Beltoise, które zwyciężyło w 458. wyścigu. Zespół Sofrev ASP zdecydował się przedłużyć pierwsze przejazdy swoim samochodom, które były w stanie wspiąć się na szczyty rankingów. kara czasowa nałożona na drużynę Pro GT za zwycięstwo. Zespół Sofrev ASP mógł nawet pokusić się o hat-tricka, ale Fabien Barthez musiał ugiąć się pod presją Henry'ego Hassida, który zapewnił drużynie nr 1 miejsce na podium. Tym samym zwycięstwo przypadło Jean-Lucowi Beaubelique i Ludovicowi Badeyowi, przed Olivierem Panisem i Erikiem Debardem.
Zapraszamy do zapoznania się z relacją z GT Tour FFSA przygotowaną przez naszego specjalnego korespondenta w nowym numerze AUTOhebdo, dostępną dziś w wersji cyfrowej na iPada, PC i Mac, a od jutra w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)