Peyroles i Derlot dobrze zaczynają

Dwa wyścigi i dwa zwycięstwa Corvette Graff Racing. W poniedziałek Arnaud Peyroles i Renaud Derlot zastąpili niedzielnych zwycięzców Juliena Canala i Gérarda Tonellego.

opublikowany 06/04/2010 à 09:35

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Peyroles i Derlot dobrze zaczynają

Le Championnat de France GT3 n?a pas manqué ses débuts. Les GT1, qui roulaient encore en 2009, ont laissé leur place aux GT3 et les courses promettent désormais des duels impliquant de nombreuses voitures (Corvette Z06, Porsche 911 GT3 R, Ferrari F430 Stabilny, Aston Martin DBRS 9, Dodge Viper, Audi R8 LMS…). W ten weekend wyróżniały się Graff Racing Corvette Z06, które wygrały dwa pierwsze wyścigi w tym roku. W poniedziałek drugi dzień wcześniej zwyciężyli Arnaud Peyroles i Renaud Derlot, zastępując w niedzielę swoich kolegów z drużyny, Juliena Canala i Gérarda Tonellego.

Jednak w ten poniedziałek to kolejna Corvette, numer 1 firmy DKR Engineering, prawie zwyciężyła. Olivier Panis, który wystartował jako trzeci, jako pierwszy wrócił na Julien Canal, a wkrótce potem przejął prowadzenie w wyścigu, porzucając Renauda Derlota. W połowie wyścigu przekazał pałeczkę Ericowi Debardowi z dobrą przewagą. Niestety, mistrz Francji z 2009 roku został ukarany karnym postojem w boksie za przejechanie linii wyjazdu z pit-stopu podczas zmiany kierowcy.

Toteż Arnaud Peyroles zastąpił Renauda Derlota, który odziedziczył pierwsze miejsce i zwyciężył po godzinie wyścigu. W niedzielę drugie miejsce, a zwycięzcy z poniedziałku, Peyroles i Derlot, spisali się dobrze, obejmując prowadzenie w Mistrzostwach Francji. „ Po kilku sezonach w GT i stracie kilku punktów w mistrzostwach, możliwe, że na koniec sezonu będziemy bardzo szczęśliwi– skomentował Peyroles. Myślę, że musimy delektować się przyjemnością, bo wyścig w Lédenon będzie znacznie trudniejszy? Powinniśmy dźwigać jeszcze większy ciężar (balast). Chciałbym złożyć hołd Renaudowi. Jeździć z nim to wielka duma i radość. »

« Przeprowadziłem bezproblemową sztafetę– oznajmił Derlot. Od razu zauważyłem, że Olivier był szybszy i po 4 okrążeniach pozwoliłem mu wyprzedzić. Przede wszystkim chciałem poprowadzić wyścig i dać Arnaudowi samochód o wysokich osiągach, aby dobrze ukończyć wyścig. Oczywiście „korzystamy” z przejazdu Erica. Tej zimy zespół włożył wiele wysiłku i to zwycięstwo jest wspaniałe dla całego zespołu. »

Pomimo kary Ericowi Debardowi udało się jednak zająć drugie miejsce, przed drugą Corvettą firmy DKR Engineering, którą prowadzili Jean-Claude Police i Laurent Cazenave. Na czwartym miejscu uplasowało się Porsche 911 GT3 R Laurenta Groppiego i Patricka Bornhausera. Następne spotkanie od 23 do 25 kwietnia w Lédenon.

Pełną relację z Pucharów Wielkanocnych w Nogaro, pierwszego spotkania FFSA Super Series w 2010 roku, znajdziesz w swoim magazynie AUTOhebdo, a jutro w kioskach

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz