Dalsze osłabienie przez ucieczkę ART Grand Prix, płaskowyż F3 Czy Euro Series uda się rozwinąć? W ubiegłym roku na starcie stanęło mniej niż piętnaście samochodów i nie jest mniej pewne, że liczba ta zostanie przekroczona w przyszłym miesiącu podczas pierwszej rundy toru Paul Ricard, w prologu wyścigu Le Mans Seria.
Inwentaryzacja zawodników pracujących na torze w Katalonii nie zajęła dużo czasu: odnotowaliśmy cztery Dallara-Volkswagen of Signature, aktualny zespół mistrzowski, w rękach Niemca Marco Wittmanna, Belga Laurensa Vanthoora, Kolumbijczyka Carlosa Munoza i Niemiec Daniel Abt. Potem trójka z tym samym silnikiem z Motopark Academy dla Japończyka Kimiya Sato, Szweda Jimmy'ego Ericssona i Kanadyjczyka Gianmarco Raimondo. Kolejny Dallara-VW zgłaszany jest dla Polaka Kuby Giermaziaka przez nowy zespół Star Racing.
Dwie drużyny bronią silnika Mercedes : Mücke Motorsport z Holendrem Nigelem Melkerem i Szwedem Felixem Rosenqvistem oraz Prema Powerteam z dwoma Hiszpanami Robertem Merhi i Danielem Juncadellą. Ten ostatni, członek katalońskiego programu „Joves Pilots”? (nadzorowany przez byłego pilota F1 Luis Perez-Sala), został właśnie zintegrowany z systemem Mercedes Young Driver, podobnie jak Merhi w zeszłym roku.
W niedzielę Merhi ustanowił najlepszy czas 1:38, wyprzedzając Melkera i Wittmanna. W poniedziałek kolej na Melkera, który zakończył dzień na prowadzeniu z czasem 661:1, przed Wittmannem i Sato.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)