Drugi dzień testów przygotowawczych do Monte-Carlo 2022 (20-23 stycznia) miał mocno brytyjski akcent. Rzeczywiście, kilka kilometrów dalej, Craiga Breena et Elfyn Evans étaient au volant de leur nouvelle machine hybride non loin de Gap. Le Pilote M-Sport pouvait travailler sur ses réglages avec les différentes gommes de Pirelli. De son côté, le vice-champion du Monde poursuivait son adaptation à la Japonaise. Sa journée se terminait malheureusement par une sortie de route dont les deux membres de l’équipage s’en tiraient indemne. Il n’en était pas de même pour la Rally1. Trop endommagée, cette dernière ne pouvait pas être réparée dans les temps afin de permettre à Sebastian Ogier przeprowadzić swoją pierwszą sesję za kierownicą.
W związku z odwołaniem tej sesji tricolor będzie musiał poczekać kilka następnych miesięcy, w grudniu lub na początku stycznia, aby w końcu poeksperymentować z nową techniczną definicją mocowania (zmniejszony zestaw aerodynamiczny, ograniczony skok zawieszenia, brak łopatek biegi…), a także działanie zestawu hybrydowego. Wypadnięcie z drogi podczas testów jest dość rzadkie, ale nie niemożliwe. Zespół Haut-Alpin na początku sezonu ukończył dwa wyścigi, jeden w styczniu, podczas przygotowań do Monte-Carlo, a drugi w marcu w Hiszpanii na szutrze.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)