Podczas gdy okrążenie zapoznawcze, które odbyło się w sobotni poranek o świcie, przebiegło dobrze, na miękkich, ale pagórkowatych torach, około południa spadła bardzo silna ulewa, w chwili, gdy odbywały się trzy odcinki specjalne programu pętli. „ To było nie do przejechania”, „to był czarny lód „, takie były pierwsze reakcje? O ile pierwszy OS mógł odbyć się w całości, o tyle drugi został przerwany, gdy kilka „napędów na dwa koła” nie było w stanie pokonać dwóch stromych podjazdów. Drogi stawały się coraz bardziej nieprzejezdne, Kierownictwo Wyścigu zdecydowało nie dopuścić do pokonania drugiej pętli przez zawodników i zatwierdzono klasyfikację etapową po pierwszych trzech odcinkach specjalnych.
Lider z dokładnie 2?56?? przed Mitsubishi Lancer Group N z Noël Tron Germain Bonnefis nie krył zadowolenia: „Oczywiście przy takiej przewadze wyniki mogą być tylko pozytywne. Tę różnicę tłumaczy kilka powodów: po pierwsze, nie popełniliśmy żadnych błędów w prowadzeniu, po drugie, nasz samochód jest bardzo zwrotny w tych warunkach, ze sprawnymi zawieszeniami, które pozwalają nam dobrze prowadzić. Mieliśmy też dużo szczęścia, bo przejechaliśmy jako pierwsi, tuż przed tym, jak zaczął padać intensywny deszcz. I wreszcie, nasi bezpośredni konkurenci mieli problemy, które spychały ich daleko w rankingu? »
Rzeczywiście pechowcem tego dnia jest Paul Chieusse. Z awarią wspomagania kierownicy w drugim odcinku specjalnym stracił prawie sześć minut? „ Jutro po prostu uda nam się utrzymać przewagę. Celem są mistrzostwa i będziemy dążyć do konsekwencji » – podsumowuje pilot Peugeot-Sport.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)