Citroën Racing Trophy staje się formułą promocyjną

Już czwarty sezon istnienia Citroën Racing Trophy staje się samodzielnym Pucharem Marki. Zawody odbędą się w sześciu rundach podzielonych na tereny szutrowe i asfaltowe.

opublikowany 20/01/2012 à 11:10

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Citroën Racing Trophy staje się formułą promocyjną

« Citroën Racing Trophy zmienia biegi i stanowi przedłużenie operacji wykrywania Rajd samochodowy Young FFSA, dzięki któremu prawie 4000 młodych kandydatów odkryło możliwość jazdy za kierownicą DS3, ogłasza Yves Matton, nowy dyrektor Citroën Racing. Wydajny i wszechstronny DS3 R3 to idealny produkt do nauki rywalizacji na najwyższym poziomie. Również z myślą o tym szkoleniu wybraliśmy kalendarz mieszany. Jak zawsze Citroën Racing wprowadzi ramy zapewniające uczciwość między zawodnikami, kontrolę budżetów oraz sportową i przyjazną atmosferę. » Premie są w rzeczywistości mocną stroną tej formuły, ponieważ na koniec każdego wydarzenia wśród pierwszej dziesiątki zostaną rozdzielone nagrody rankingowe o wartości 35 000 EUR, a zwycięzca rundy będzie mógł zgromadzić do 9500 23 EUR, z czego połowa w voucherach na części konkursowe. Ponadto zwycięzca sezonu, jeśli nie ukończył 30. roku życia, wygra kupony o wartości 000 2013 euro oraz udział w rajdzie Monte Carlo 3 za kierownicą DS3 R23. Premia, która nie zostanie przyznana kierowcy, który ukończył 20 lata. Wreszcie drugi i trzeci otrzymają odpowiednio bony o wartości 000 10 i 000 XNUMX euro.

Citroën Racing chciał podkreślić wszechstronność swojego mistrza. Zwycięzca mistrzostw musiał także udowodnić, że na szutrze jest równie skuteczny, jak na asfalcie. Trzy rundy zostaną bowiem rozegrane w ramach mistrzostw Francji (Touquet 17–18 marca, Limousin 19–20 maja i Var 24–25 listopada), a ostatnie trzy rundy w ramach mistrzostw Francji Terre (Auxerrois 21–22 kwietnia, Lozère 1-2 września i Cardabelles 13-14 października). Należy pamiętać, że dwa ostatnie rajdy sezonu będą miały współczynnik 1,5. Przydział punktów obiecuje długie obliczenia. Bo jeśli przyjmie się skalę FIA (25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 i 1), to trzy dodatkowe punkty zostaną przyznane kierowcom do lat 23, którzy zajmą miejsce na podium grupy R, klasa do którego należy DS3 R3 i w którym będzie konkurować z samochodami innych marek.

0 Zobacz komentarze)