Le Tour de Corse Historique demande vélocité mais également une fine connaissance du terrain escarpé. À ce petit jeu, Alain et Sylvie Oreille (Porsche) possèdent des atouts redoutables.
Robert Consani i Mickael Camilli (Porsche) to dominujący liderzy wieczorem pierwszego etapu w Porto-Vecchio zaatakował wspinaczkę w kierunku Bastii na identycznych podstawach, ustanawiając trzy czasy zera. Ale kolarz torowy był zaskoczony na OS8, ostatnim dniu! Trzydziestolatek stracił 50 minut i spadł na 85. miejsce.
Starszy, niektórzy powiedzieliby, że bardziej doświadczony, Alain Oreille (67 l.) wykorzystał ten błąd i przejął kontrolę! Zawsze wąsaty, zwycięzca grupy N na Korsyce w 1989 roku z Renault 5 GT Turbo wykazywało niezwykłą regularność na słonecznych drogach.
Ma jednak tylko 48 cali przewagi nad Olivierem Capanaccią i Audrey Nestą (BMW). Kolejna M3, autorstwa Christophe’a Casanovy i Stéphane’a Delleaux, jest trzecia. Ale miłą niespodziankę dnia sprawili François Delecour i Sabrina de Castelli (Porsche).
Dzień wcześniej, mając trudności z opornym pedałem gazu, „Brake Late” w ciągu 4 etapów awansował z 19. na 4. pozycję! Zwycięzca Tour de Corse z 1993 r. jest blisko podium.
czwartek 8 października konkurenci będą musieli przedostać się między Bastią a Calvi, w górach.
Klasyfikacja generalna po 2. etapie:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)