Loeb w udoskonalonym Peugeot 306 Maxi na Rallye du Var

Sébastien Loeb wystartuje w Rallye du Var swoim Peugeotem 306 Maxi, który został ulepszony poprzez znaczne zmniejszenie masy.

opublikowany 26/10/2017 à 14:52

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Loeb w udoskonalonym Peugeot 306 Maxi na Rallye du Var

Sébastien Loeb będzie uczestniczyć Rajd samochodowy du Var od 23 do 26 listopada, pilotując swój Peugeot 306 Maxi, który zostanie przerobiony przez zespół noszący imię dziewięciokrotnego mistrza WRC.

Mechanicy Sébastien Loeb Racing poświęcili czas na rozebranie Lioness w celu wyszczuplenia jej. Po ponad 300 godzinach pracy, głównie nad podwoziem, pracownicy Sébastien Loeb Racing przygotowują się do ponownego złożenia zestawu samochodowego do przyszłych testów.

 

 

„Naprawdę nie mogę się doczekać powrotu za kierownicę”, zachwyca się ze swojej strony Sébastien Loeb. Dzięki wściekłemu, wolnossącemu silnikowi i jego męskiej stronie jazda nim była już szczególnie ekscytująca, ale dzięki zoptymalizowaniu powinna być jeszcze bardziej wydajna. »

„Miałem okazję śledzić krok po kroku pracę zespołu i muszę przyznać, że włożyli w tę pracę mnóstwo serca, aby była to prawdziwa sztuka złotnicza. Brawo dla nich! Teraz do mnie należy nagrodzenie ich świetnym wynikiem w masywie Maures, nawet jeśli celem na tych wspaniałych drogach będzie przede wszystkim dobra zabawa przed zawsze licznie zgromadzonym tłumem.”– dodaje Alzatczyk.

 

 

„Mieliśmy dobrą bazę, szczegóły Jean-Philippe Nicolao, menadżer techniczny Sébastien Loeb Racing, ale nadal chcieliśmy go udoskonalić, aby dostosować go do naszych standardów. Zwróciliśmy się więc do specjalistów w tej dziedzinie, Patrice Marguet z Pam Sport, który kupił cały zapas części z epoki, Matter do podwozia, oczywiście także Vaison Sport, nie zapominając o rodzinie Enjolras w zakresie części regulacyjnych. »

„W oparciu o nowe podwozie poddane obróbce strumieniowo-ściernej w celu zmniejszenia masy i jakości wykończenia, wykonaliśmy wiele pracy przy spawach. Usunęliśmy również nadmiar gramów z blachy, szczególnie na przednich błotnikach, z których całkowicie usunęliśmy kit przed ponownym ich ponownym użyciem młotkiem.” dodaje Jean-Philippe Nicolao.

„Żaden szczegół nie został pominięty, w tym optymalizacja ogrzewania, listwa reflektorów, akumulator litowo-jonowy, siedzenia wyprodukowane przez Sparco, czy nawet wiązka elektryczna, która została całkowicie przerobiona. To pierwszy raz, kiedy tak naprawdę przygotowaliśmy samochód od A do Z, ale uważam, że udało nam się sprostać wyzwaniu: to jasno pokazuje naszą dbałość o szczegóły i będzie naszą wizytówką! », podkreśla kierownik techniczny SLR.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz